;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی Note 7 از امروز به طور رسمی در پروازهای چین ممنوع شد

گوشی سامسونگ گلکسی Note 7 از امروز به طور رسمی در پروازهای چین ممنوع شد

گوشی سامسونگ گلکسی Note 7 از امروز به طور رسمی در پروازهای چین ممنوع شد. در ادامه با ما همراه باشید.

گلکسی نوت 7 تا کنون در کشورهای زیادی به خصوص آمریکا، در پروازها محروم شده و مالکان این گوشی حق همراه داشتن آن را در پروازها ندارند. در واقع این گوشی در مکان‌های زیاد دیگری نیز ممنوع شده که این موضوع باعث دردسر برای صاحبانش شده است.

چین از آخرین کشورهایی است که ورود گوشی سامسونگ گلکسی Note 7 را به پروازهای این کشور ممنوع کرده است. با وجود اینکه حوادث انفجار گلکسی نوت 7 در مینلند چین، قبل از فراخوان دوم تأیید شد، مشتریان چینی از معدود کسانی بودند که تا پس از اولین فراخوان از آن‌ها درخواست نشد تا گوشی‌های هوشمند خود را بازگردانند.

به هر حال، با شروع 27 اکتبر کسانی که هنوز دارای گوشی های نوت 7 هستند قادر نخواهند بود تا آن را در هیچ یک از پروازهای سراسر چین با خود ببرند. این اخبار اخیراً توسط اداره هواپیمایی چین (CAAC) تأیید شده است.

این تصمیم چینی‌ها مبنی بر ممنوع کردن گوشی سامسونگ گلکسی Note 7 در پروازها، با توجه به گزارش‌های اخیر که حاکی از آن بود که سامسونگ نسبت به مشتریان چینی خود کمی متکبر شده است، منطقی به نظر می‌رسد. با این حال، این شرکت کره‌ای همین نگرش را در ایالات ‌متحده آمریکا نیز دارد که باعث شده مشتریان زیادی تصمیم بگیرند علیه این کمپانی شکایت کرده و پرونده سازی کنند.

هم اکنون سامسونگ در تلاش است تا مشتریان خودرا متقاعد کند که گوشی های گلکسی نوت 7 خود را بازگردانند، اما به دلیل اینکه نتیجه لازم را از این تقاضا دریافت نکرده است، سازندگان تصمیم گرفتند تا به روزرسانی ای در اروپا منتشر کنند که حداکثر شارژ باطری را به 60 درصد محدود می‌کند.

ماه گذشته، به روزرسانی مشابه ای در آمریکا منتشر شد که می‌تواند دلیل تصمیم عده‌ای از کاربران مبنی بر بازگرداندن گوشی‌های خود باشد. به هرحال، اگر شما هنوز از مالکان گلکسی نوت 7 هستید، شدیداً پیشنهاد می‌کنیم که گوشی خودرا بازگردانده، درخواست تعویض با گوشی هوشمند دیگر کرده و یا پول خود را پس بگیرید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر