;
coinex

نگاهی بیاندازید به گلکسی S7 اج آبی مرجانی خیره کننده!

گلکسی S7 اج آبی مرجانی

 در این مطلب نگاهی می اندازیم به گلکسی S7 اج آبی مرجانی که با طراحی خاصی بسیار خیره کننده به نظر می رسد.

در  حالی ‌که برای عرضه گلکسی S7 اج آبی مرجانی قول‌های زیادی داده ‌شده بود، اما به لطف یک تأخیر در حمل و نقل ممکن است این مدل از گلکسی را فعلاً در خارج از آسیا نبینیم. با این‌ حال، همین‌ طور که به هفته اول نوامبر نزدیک می‌شویم، سامسونگ در کره جنوبی، تایوان و سنگاپور مجموعه‌ای از عکس‌های تبلیغاتی را از این گوشی با رنگ جدیدش منتشر کرده است.

قاب آبی مرجانی قبلاً برای گلکسی نوت 7 در نظر گرفته ‌شده بود، تلفنی که قبل از برداشته شدن از قفسه‌های فروشگاه‌ها در بین مردم بسیار محبوب بود. با توجه به این‌ که دیگر از نوت 7 خبری نیست، سامسونگ تصمیم گرفت این قاب را برای S7 اج استفاده کند. به ‌جز تغییر رنگ، سخت‌افزار داخلی و دیگر ویژگی‌ها دقیقاً همانند گلکسی S7 اج است که بسیار خوب به نظر می‌رسد.

شرکت سامسونگ در تایوان تائید کرد که گلکسی S7 اج آبی مرجانی اول نوامبر (11 آبان ماه) در این کشور با قیمت 790 دلار عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی هوشمند در کره جنوبی در تاریخ 4 نوامبر و در سنگاپور در تاریخ 5 نوامبر منتشر خواهد شد. قرار است این گوشی توسط شرکت Verizon در ایالات ‌متحده عرضه شود، اما هنوز تاریخ آن مشخص نیست.

امیدواریم سامسونگ این گوشی آبی مرجانی را در ماه‌های آینده در سراسر بازارهای جهانی عرضه کند.

 نظر شما چیست؟ شما هم دوست دارید گوشی با این رنگ را تهیه کنید؟

.

منبع : androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر