;
coinex

مایکروسافت امکانات جدیدی برای برنامه اسکایپ تجاری روی سیستم‌عامل اندورید و اپل منتشر کرد

برنامه اسکایپ تجاری

مایکروسافت امکانات جدیدی برای برنامه اسکایپ تجاری روی سیستم عامل اندورید و اپل منتشر کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید :

مایکروسافت به‌ تازگی برنامه اسکایپ تجاری را برای مک منتشر کرد که در کنار آن مجموعه‌ای از امکانات را برای کسانی که از نسخه‌های این برنامه بر روی تلفن‌های اندرویدی و iOS خود استفاده می‌کنند، منتشر کرد.

مهم‌ترین ویژگی این به روزرسانی برای کاربران اندروید و iOS امکان ارائه فایل های پاورپوینت است. مهم‌تر از همه، کاربران امکان ارائه این‌ گونه فایل ها را به ‌طور مستقیم از داخل دستگاه خود دارند.

علاوه بر این، مایکروسافت اعلام کرد که کاربران اندروید می‌توانند فایل‌هایی که بر روی دستگاه خود دارند را به اشتراک بگذارند. برای دسترسی راحت به فایل هایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، می‌توانید با ضربه زدن و کشیدن انگشت به طرفین این کار را انجام دهید. به ‌محض این‌ که یک فایل پاورپوینت به اشتراک گذاشته می‌شود بقیه اعضا می‌توانند آن را دریافت کنند و یا برای ارائه خود از آن استفاده کنند.

توانایی بعدی که به برنامه اسکایپ تجاری افزوده‌ شده، امکان اشتراک ‌گذاری ویدیویی از صفحه‌ نمایش است. به گفته مایکروسافت، این امکان اکنون بسیار سریع‌تر و پایدارتر شده است؛ اما پهنای باند بیشتری را نیز طلب می‌کند.

امکان اشتراک‌ گذاری ویدیویی از صفحه‌نمایش مختص کسانی است که معمولاً فایل های متحرک مانند مدل‌های CAD را به اشتراک می‌گذارند.

همچنین مایکروسافت اشاره کرد که امکانات دیگری در راه است که با به روزرسانی بعدی به برنامه اضافه خواهد شد، مانند امکان Call-kit برای سیستم عامل iOS . اگر هنوز از برنامه اسکایپ تجاری استفاده نکرده‌اید می‌توانید آن را از گوگل پلی و یا از اپ استور به‌طور رایگان دریافت کنید.

برنامه اسکایپ تجاری

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر