;
coinex

مک بوک پرو 13 اینچی 1499 دلاری اپل دارای کلید Escape است

مک بوک پرو 13 اینچی

مک بوک پرو 13 اینچی اپل دارای کلید Escape است اما نوار لمسی ندارد.

اپل به تازگی در کنار مدل جدید مک بوک پرو با نوار لمسی، سومین مدل از مک بوک پرو که یک جانشین غیر رسمی برای مک بوک ایر می‌باشد را معرفی کرده است. این مدل یک گزینه ارزان‌تر در کنار مدل‌های 15 اینچی و 13 اینچی با نوار لمسی است. به گفته فیل شیلر، کمپانی اپل قصد دارد تا به فروش مدل 13 اینچی ایر ادامه دهد، اما برای افرادی که توانایی پرداخت 1,499 دلار را دارند، این مدل خاص از مک بوک پرو گزینه بهتری خواهد بود (قیمت مدل 13 اینچی ایر 999 دلار می‌باشد). حجم آن‌ها 13 درصد کوچک تر از مدل‌های Air است اما وزنشان همان 3 پوند (حدود 1 کیلو و 300 گرم) می‌باشد. این مدل سنت را حفظ کرده و کلیدهای فانکشن را مثل Escape به صورت فیزیکی دارا بوده؛ اما نوار لمسی روی این مدل قرار نگرفته است.

مدل مک بوک پرو 13 اینچی به روزرسانی های مشابه ای با همتایان گران‌تر خود داشته است، از جمله آن ها می توان به تاندربولت 3، پردازنده‌های سریع‌تر اینتل و همچنین بهبود نسل دوم کیبردهای پروانه‌ای (باترفلای) اشاره کرد. اما این مدل نیز متاسفانه مانند دیگر مدل‌ها، فضای حافظه کمی دارد. مک بوک پرو 13 اینچی به صورت پیشفرض دارای 256 گیگابایت فضای حافظه است که می‌توانید آن را به 512 گیگ یا 1 ترابایت ارتقا دهید.

مک بوک پرو 13 اینچی

عکس بالا مربوط به مدل رتینا (Retina) می‌باشد که به تنهایی می‌تواند مشتریان زیادی را متقاعد کند تا از خرید مدل Air منصرف شوند. پیش از رویداد اپل، شایعات مبنی بر این بود که اپل قصد دارد مدل Air را با به روزرسانی هایی مثل پورت‌های USB-C و داخلی سریعتر ارتقاء دهد؛ اما به جای این اتفاق، فیل شیلر دقایقی را صرف توضیح تمام دلایلی که چرا این مدل 13 اینچی پرو مدلی برتر و بهتر است، کرد. کمپانی قصد دارد سریعاً عرضه این مدل را آغاز کند، این در حالی است که مدل مک بوک پرو با نوار لمسی قرار نیست تا دو یا سه هفته آینده راه اندازی و عرضه شود.

در این مرحله، مک بوک ایر بیشتر بخاطر قیمت 999 دلاری و ارزان خود در صف فروش اپل باقی خواهد ماند. طول عمر تمام روز باتری این مدل نیز نکته مثبتی در مقایسه با باتری مک بوک پرو است. این مدل ارزان‌ترین و بادوام ترین لپ تاپ اپل بوده، اما دیگر از هیچ لحاظ، نزدیک به بهترین لپ تاپ اپل نخواهد بود.

.

منبع : theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر