;
coinex

یوتیوب و گوگل به آلفابت کمک می‌کنند که این شرکت بیش‌ از پیش در بازار جهانی بورس قدرتمند شود

یوتیوب و گوگل

یوتیوب و گوگل به آلفابت کمک می‌کنند که این شرکت بیش‌ از پیش در بازار جهانی بورس قدرتمند شود. در ادامه با ما همراه باشید :

برای شرکت بزرگ تکنولوژی آلفابت (alphabet)، پول‌دار کردن سرمایه ‌دارانش مانند آب خوردن است. این کمپانی که در حال حاضر کمپانی مادر گوگل به حساب می آید، اعلام کرده است که درآمد امسالش ازآنچه انتظار می‌رفت نیز بالاتر بوده است. یکی از دلایل آن به گفته این شرکت محبوبیت بیش‌ از پیش یوتیوب و دیگری نیز افزایش استفاده از موتور جست‌ و جوی گوگل است. همچنین سرویس گوگل کلود نیز در حال رشد رو به بالا است.

در سه ‌ماهه سوم امسال این شرکت با درآمد خالص 22.45 میلیارد دلار و ثبت 9.06 دلاری هر سهم در بازار بورس، آمار شگفت‌انگیزی از موفقیت خود را ثبت کرد. این در حالی است که پیش‌ بینی می‌شد این شرکت در این دوره بتواند درآمد خود را به رقم 22.05 میلیارد دلار برساند و ارزش هر سهم نیز در بورس به 8.63 دلار برسد. در بازار بورس، معمولاً با بالا رفتن ارقام از مقدار پیش‌ بینی شده، قیمت‌ها بیشتر نیز افزایش می‌یابند. درنتیجه این اتفاق، سهام این شرکت باری دیگر نیز افزایش قیمت را تجربه کرد و از 9.06 به رقم شگفت‌ انگیز 15.10 دلار رسید.

هر ساله در ۳‌ ماهه سوم سال، درآمد این شرکت ۲۳ درصد افزایش پیدا کرده است. این امر در حالی اتفاق می‌افتد که به ‌طور هم ‌زمان، عایدات این شرکت نیز ۲۰ درصد رشد یافته است. کمپانی آلفابت اعلام کرده که هیئت‌ مدیره این شرکت بزرگ تکنولوژی با بازخرید بیش از ۷ میلیون از سهام کلاس c موافقت کرده‌اند. در همین موقع در سال پیش این شرکت 5,099,019,513.59 دلار از سهام کلاس c  را خریداری کرد. اگر این رقم به نظر شما نیز عجیب می‌آید، لازم است بدانید که 5.099019514 مجذور عدد ۲۶ است. شرکت آلفابت که به معنی حروف الفبای انگلیسی هست، این عدد را از عدد ۲۶ تایی حروف الفبای انگلیسی اقتباس کرده است.

ساندار پیچای، مدیرعامل شرکت گوگل می‌گوید:

” ما بر روی هدف اولیه خود بسیار متمرکز هستیم و برای رسیدن به آن راه‌های خلاقانه‌ای را در سرداریم. تمرکز شرکت بر روی مجموعه‌ای از طرح‌های ابتکاری باعث شد که بتوانیم به ‌طور صد در صد بر روی رشد و پیشرفت شرکت تمرکز کنیم. در زمینه سخت‌ افزار نیز شرکت در حال اتمام محاسبات است که بتوانیم این زمینه را نیز به ‌خوبی توسعه دهیم. آنچه واضح است این است که باید برای توسعه زمینه سخت‌افزار و نرم‌ افزار به یک اندازه وقت صرف کرد.”

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر