;
coinex

مردی نام خود را به آیفون 7 تغییر داد و یک دستگاه آیفون 7 برنده شد!

مردی نام خود را به آیفون 7 تغییر داد

مردی نام خود را به آیفون 7 تغییر داد و یک دستگاه آیفون 7 برنده شد!

برای برنده شدن یک گوشی هوشمند چه ‌کارهایی انجام خواهید داد؟ شرکت کامپیوتری Kiev وعده داده بود به اولین 5 نفری که نام خود را به‌ صورت قانونی و رسمی به آیفون 7 تغییر بدهند، یکی از همین گوشی های هوشمند را به این اشخاص هدیه خواهد داد. بنابراین الکساندر تورین اهل اکراین که 20 سال سن دارد، نام خود را به آیفون 7 تغییر داد و روز جمعه تلفن هوشمند رایگان خود را تحویل گرفت.

اگر شما هم به جنبه‌ی مالی این رقابت توجه بکنید، در خواهید یافت که این معامله چندان هم معامله بدی نخواهد بود. در اکراین هزینه یک دستگاه آیفون 7 حدود 850 دلار بوده و این در حالیست که هزینه تغییر نام تنها 2 دلار است. با این ‌حال دوستان و خانواده الکساندر از تصمیم وی که می‌خواست به ‌طور رسمی نامش را تغییر دهد بسیار حیرت‌ زده بودند.

تاتیانا خواهر الکساندر می‌گوید:

” قبول کردن این واقعیت بسیار دشوار است. هر فردی در جهان به دنبال ابراز کردن خود است. چرا برای ابراز کردن خود از این روش استفاده نمی‌کنید؟

با نگاه به آینده، الکساندر نمی‌خواهد به فرزندانش توضیح دهد که چرا این کار را انجام داده، بنابراین قرار است زمانی که صاحب فرزندی شد دوباره نام خود را به الکساندر تورین تغییر دهد. در هر صورت، در حال حاضر تغییر نام به آیفون 7 حداقل برای الکساندر چندان هم بد نبوده است!

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر