;
coinex

اپل: کدهای تخفیف برای خریدهای درون برنامه‌ای توسط توسعه دهندگان ارائه می شوند

کدهای تخفیف را برای خریدهای درون برنامه‌ای

اپل به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا کدهای تخفیف را برای خریدهای درون برنامه‌ای پیشنهاد دهند. در ادامه با ما همراه باشید:

کمپانی اپل امروز اعلام کرد که توسعه دهندگان از این پس قادر خواهند بود تا کدهای تخفیف را برای استفاده در خریدهای درون برنامه‌ای ارائه دهند. با این حال، محدودیت‌هایی برای این کدها وجود خواهد داشت. برای هر آیتم، تا 100 کد می‌تواند استفاده شود و همچنین حداکثر 1000 کد در هر 6 ماه برای هر برنامه قابل استفاده است. قبل از این، کمپانی اپل تنها برای برنامه‌های پولی به توسعه دهندگان اجازه ارائه کدهای تخفیف را می‌داد. تا کنون توسعه دهندگان راه‌های دشواری را برای توزیع این کدها پشت سر می‌گذاشتند.

توسعه دهندگان مایل‌اند تا کدها را در اختیار منتقدان، آزمایش کننده‌ها و همچنین اعضای رسانه قرار دهند تا اجازه داشته باشند به صورت آزاد به بازی‌ها و برنامه‌ها دسترسی پیدا کنند. پس از دسترسی راحت، حال اعضای رسانه و منتقدان قادر هستند تا به صورت رایگان آیتم‌های درون برنامه را نصب کنند و نظرات جامع‌تر و کامل‌تری در مورد آن‌ها بنویسند. هر کد تا 28 روز پس از وارد شدن قابل استفاده است.

البته که محدودیت‌های خاصی برای کسانی که این کدها را استفاده می‌کنند اعمال می‌شود؛ برای مثال، کسانی که از کدها برای دانلود یک برنامه استفاده می‌کنند، قادر به نظر دادن و امتیاز دهی در مورد آن نخواهند بود. برای وارد کردن و استفاده از یک کد برروی آیفون، iPad و یا iPod بایستی به اپ استور رفته، بر روی گزینه Featured کلیک کنید، به پایین صفحه رفته و بر روی گزینه Redeem کلیک کنید، اطلاعات خواسته شده را وارد و سپس کد را وارد کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر