;
coinex

سامسونگ گلکسی S8 از اسکنر اثر انگشت نوری برخوردار خواهد شد

اسکنر اثر انگشت نوری

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در رابطه با پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S8 شنیده‌ایم. سایت Weibo اعلام کرد که این دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت نوری است. این اولین تلفن هوشمندی است که از چنین ویژگی‌ای بهره‌مند می شود.

با اینکه جزئیات دیگر S8 بسیار هیجان‌انگیز است اما به ‌سادگی نمی‌توان از این ویژگی عبور کرد. تا زمانی که سامسونگ و مهندسانش علت انفجار نوت 7 را پیدا کنند، وجود یک دستگاه برای پیشرفت شرکت یک ایده‌ی بسیار کارآمد است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که گلکسی S8 همانند تلفن Mi MIX شیائومی دارای یک صفحه‌ نمایش تمام صفحه است. همچنین سامسونگ اسکنر اثرانگشت را به ‌جای این‌ که در دکمه‌ی هوم تعبیه کند، در خود صفحه ‌نمایش قرار داده است.

یک منبع در Weibo توضیحات بیشتری در این ‌باره داده است. از آنجا که فناوری نوری می‌تواند از طریق یک صفحه شیشه‌ای نیز اسکن کند، تلاش‌های سامسونگ برای تحقق امکان نمایش تمام صفحه محقق خواهد شد. قابل‌ ذکر است که اسکنر اثر انگشت نوری می‌تواند سرعت و دقت بهتری نسبت به سیستم اولتراسونیک داشته باشد.

البته که سامسونگ نیز می‌توانست مانند اکثر تلفن‌های هوشمند این اسکنر را در پشت دستگاه  قرار دهد. اما از آنجایی ‌که مشتریان هماهنگی بیشتری با جلوی تلفن‌ها دارند، بسیار درست است که سامسونگ به این شکل عمل کند.

با توجه به شور و هیجانی که مردم در استقبال از Mi MIX نشان دادند، دستگاهی که به نظر می‌رسد در بازارهای خارج از آسیا جایی ندارد، ساخت چنین تلفن هوشمندی برای سامسونگ همانند یک بازسازی است. این شرکت همیشه تلاش کرده که با ویژگی‌های جدید مشتریان خود را تحت تأثیر قرار دهد، اما گلکسی S8 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ما شما را از اتفاقات جدید در رابطه با S8 باخبر می‌کنیم، پس منتظر باشید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر