;
coinex

گزارش ها از کوچ نیمی از دارندگان گلکسی نوت 7 به گوشی های آیفون خبر می دهند

گزارش ها از کوچ نیمی از دارندگان گلکسی نوت 7 به گوشی های آیفون خبر می دهن

گزارش ها از کوچ نیمی از دارندگان گلکسی نوت 7 به گوشی های آیفون خبر می دهند.

گزارش های جدید ادعا می کنند که نیمی از صاحبان گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 7 از این شرکت نا امید شده و تمایل دارند که به گوشی های آیفون شرکت اپل مهاجرت کنند؛ اما ظاهرا این ادعا خیلی هم درست نیست.

شاید گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 دیگر تولید نشود و به قول معروف برای همیشه مرده باشد؛ اما این، مانع از آن نمی شود که روزانه تعداد زیادی گزارش و خبر مختلف در مورد این گوشی ها نشنویم. در بیانه ای که به تازگی شرکت سامسونگ منتشر کرده، از اعمال تغییرات مهم و اساسی در این گوشی تا رسیدن به برنامه تضمین کیفیتشان خبر داده اند و همچنین بر اساس نظرسنجی شرکت BayStreet، حدود 70 درصد از صاحبان گلکسی Note 7 همچنان از این برند استفاده خواهند کرد. با این حال نظرسنجی هایی با نتایج متفاوت نیز وجود دارد. برای مثال نظرسنجی شرکت IDC نتیجه متفاوتی را نسبت به نظر سنجی شرکت BayStreet  دارد.

کوچ نیمی از دارندگان گلکسی نوت 7 به آیفون

گزارشات IDC بر مبنای نظرسنجی این شرکت در روزهای هفدهم و هیجدهم اکتبر (درست چهار روز پس از اعلام سامسونگ نسبت به توقف تولید نوت 7 و از رده خارج شدن این ابرگوشی) بین سه گروه مشتری مختلف انجام شده است. این گروه ها شامل کسانی بودند که در گذشته یکی از گوشی های هوشمند سامسونگ را داشته اند (347 نفر) و افرادی که هرگز چنین تجربه نداشته اند (228 نفر) بوده اند. به طور کلی 507 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده بودند؛ اما شرکت IDC  می گوید از بین این افراد تنها 24 نفر واقعا صاحب گلکسی نوت 7 بوده اند. نکته جالب تر اینکه نیمی از  آن ها یعنی 12 نفر، صاحب Apple iPhone بوده یا در آینده نزدیک تصمیم به خرید آن را دارند. تنها 17 درصد از دارندگان گلکسی نوت 7  قصد استفاده از محصولات جدید سامسونگ را دارند؛ اما با وجود کم بودن این تعداد این نتیجه گیری به نظر می رسد هدف دار و فریب کارانه باشد. زیرا تصمیم 12 نفر به استفاده از محصولات اپل اتفاق مهمی نیست و نمی توان این تغییر عقیده را به تمام دارندگان گلکسی نوت 7  تعمیم داد و نتیجه گرفت که نیمی از کاربران قصد مهاجرت به محصولات شرکت رقیب را دارند.

آنتونی اسکارسلا مدیر بخش تحقیقات شرکت IDC می گوید که اگر محصول جدید شرکت سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس 8 موفق بشود و در بازار خوش بدرخشد، خیلی زود خاطره تلخ شکست پروژه گلکسی نوت 7 از ذهن مردم پاک خواهد شد. اگر چه معتقد است که سامسونگ با توجه به شکست نوت 7، میلیارد ها دلار ضرر کرده و با اراده ای قوی تر می خواهد گلکسی S8 را به شگفتی بازار تبدیل کند. باید صبوری به خرج داد و دید که آیا این شرکت کره ای بعد از ناکامی بزرگ اخیر آیا به دوران طلایی خود برخواهد گشت یا خیر؟!

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر