;
coinex

نام دستیار صوتی گلکسی اس 8 ممکن است بیکسبی باشد

نام دستیار صوتی گلکسی اس 8 ممکن است بیکسبی باشد

دستیار صوتی گلکسی اس 8 احتمالا بیکسبی خواهد بود.

امروزه شاهد این هستیم که گوشی های پرچمدار شرکت های مختلف تولید کننده ی گوشی های هوشمند به دستیاران صوتی مخصوص به خود مجهز هستند و این شرکت ها، سرمایه گذاری های بسیار گسترده ای در زمینه هوش مصنوعی انجام داده اند. در همین راستا، شایعاتی مطرح شده بود از اینکه شرکت سامسونگ هم قصد دارد تا در گوشی پرچمدار سال آینده خود از دستیار صوتی مخصوص خود که مجهز به یک هوش مصنوعی بسیار پیشرفته است استفاده کند. حال اما خبرهای منتشر شده است که نشان می دهد شرکت سامسونگ یک نام تجاری به نام بیکس بی (Bixby) را برای دستیار صوتی خود ثبت کرده است؛ اما سوال این جاست که دلیل انتخاب این نام از طرف شرکت سامسونگ برای دستیار صوتی خود چه بوده است و چه زمانی این شرکت قصد دارد تا از آن استفاده کند. البته اکثر کارشناسان بر این است که این اتفاق در گوشی گلکسی S8 خواهد افتاد.

در جزئیاتی که برای شرح این برند تجاری نوشته شده است آمده است که این برند تجاری ” یک نرم افزار کامپیوتری برای مدیریت اطلاعات شخصی، نرم افزار کامپیوتری برای گوشی های هوشمند، تلفن های همراه، کامپیوتر های قابل حمل و تبلت ها است که این نرم افزار توسط صدا کنترل می شود… این نرم افزار کامپیوتری برای ارتباط بی‌سیم و بدون دست با تلفن های همراه به کمک صدا، طراحی شده است. “

بدین ترتیب مشخص است که شرکت سامسونگ بیکسبی را به عنوان یک دستیار دیجیتال که با صدا کنترل می شود و نسبتا هم هوشمند است تولید کرده است و هدف اصلی آن رقابت با دستیارهای صوتی قدرتمند مانند سیری (دستیار صوتی شرکت اپل)، کورتانا (دستیار صوتی شرکت مایکروسافت) و همچنین دستیار صوتی شرکت گوگل یا همان Google Assistant است. تاکنون شرکت سامسونگ از دستیار صوتی S Voice برای گوشی های خود بهره می برد؛ اما این دستیار صوتی هیچوقت نتوانسته است که انتظارات کاربران را رفع کند. بنابراین شرکت سامسونگ قصد دارد تا با دستیار صوتی گلکسی اس 8 که احتمالا بیکسبی نامگذاری خواهد شد، اوضاع را به نفع خود تغییر دهد. امیدواریم در گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 شاهد این دستیار صوتی باشیم.

.

 منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر