;
coinex

بر اساس شایعات، موبایل سامسونگ گلکسی S8 دارای نمایشگر تمام صفحه OLED خواهد بود

موبایل سامسونگ گلکسی S8 دارای نمایشگر تمام صفحه OLED

بر اساس شایعات، موبایل سامسونگ گلکسی S8 دارای نمایشگر تمام صفحه OLED خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید :

با پشت سر گذاشتن کابوس گوشی های گلکسی نوت 7، حالا اما شرکت سامسونگ در تلاش است تا با تولید گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اعتماد مشتریان را بار دیگر به خود جلب کند. تاکنون شایعات زیادی در مورد طراحی این گوشی و همچنین مشخصات سخت افزاری آن به بیرون درز کرده است که بسیاری از آن ها هم به صورت رسمی تایید شده اند.

آخرین شایعات اما به صفحه نمایش جدید ساخت شرکت سامسونگ باز می گردد. یکی از مدیران بخش صفحه نمایش های شرکت سامسونگ یعنی آقای Park Won-sang، در طول کنفرانس جهانی اطلاعات نمایشگرها که هفته ی گذشته برگزار شده بود اظهار داشت که ” بخش صفحه نمایش شرکت سامسونگ، پنلی را تولید کرده که 90 درصد را نمایشگر آن تشکیل می دهد”. این عدد در مقایسه با صفحه نمایش گوشی های گلکسی S7 و S7 Edge، به میزان 20 درصد، نسبت نمایشگر به بدنه را افزایش داده است. در این گوشی ها، نسبت نمایشگر به بدنه 72 و 76 درصد بود. اگر بخواهیم بر اساس طراحی مدل های پیشین، موبایل سامسونگ گلکسی S8 را قضاوت کنیم به نظر می رسد که حاشیه های قاب بالای این گوشی به نسبت مدل های پیشین کمتر شده که در گوشی های گلکسی S7 بخش عمده ای از آن برای لبه های آن ها به کار می رفت.

اگر گفته های Park Won-sang درست باشد به نظر می رسد که شرکت سامسونگ در حال تلاش است تا در سال های آتی 99 درصد از پنل جلویی گوشی را برای صفحه نمایش آن به کار ببرد. این اتفاق باعث می شود تا گوشی های هوشمند کاملا بدون لبه باشند.

در طول همین کنفرانس، او همچنین اظهار داشت که صفحه نمایش های بدون حاشیه، شرکت های تولید کننده را مجبور کرده است تا برای جای دادن تمام سنسورهای گوشی های هوشمند در زیر صفحه نمایش راهی را پیدا کنند. با این وجود به نظر می رسد که در آینده ی نزدیک می توانیم با قرار دادن انگشتانمان در هر جای صفحه نمایش، قفل گوشی خود را باز کنیم.

با تلاش تعداد بیشتری از شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند برای ساخت نمایشگر بدون حاشیه و سراسری، ظاهرا شرکت سامسونگ به اندازه ی کافی توان لازم برای رقابت در این بخش را دارا است. اخیرا شرکت نوپای چینی شیائومی از جدیدترین گوشی خود یعنی شیائومی می مکس رونمایی کرد که این گوشی 91 درصد از پنل جلویی آن را صفحه نمایش تشکیل داده بود. برخی شایعات از این خبر می دهند که شرکت اپل نیز به همین دلیل قصد دارد تا در گوشی آیفون 8 از نمایشگر اولد استفاده کند.

برای پاسخ به پرسش آیا موبایل سامسونگ گلکسی S8 توان رقابت با رقبای خود را دارد به زمان نیاز داریم؛ اما به هر حال از هر نوع پیشرفتی استقبال خواهیم کرد. برای  اطلاع از شایعات و اخبار بیشتر در مورد پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ با ما همراه باشید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر