;
coinex

اپلیکیشن Bots یاهو برای سیستم عامل های اندروید و ios منتشر شد

اپلیکیشن Bots یاهو

اپلیکیشن Bots یاهو برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر شد.

شرکت فناوری یاهو در پی آن است که با انتشار موجی از اپلیکیشن ها و برنامه‌های مختلف گوشی‌های هوشمند، مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهد. بااینکه این نکته به ‌خودی‌ خود بد به نظر نمی‌رسد؛ اما هر برنامه باید از هر نظر مورد بررسی قرار بگیرد تا میزان کاربردی بودن آن مشخص شود. ما قبل از این نیز در طی گزارش دیگری برنامه ی Yahoo View را بررسی کردیم. این برنامه که شامل محتوای Hulu می‌شود به کاربران اندروید خود این امکان را می‌دهد که کلیپ‌های تلویزیونی و یا قسمت‌های کامل برنامه‌ها را بر روی موبایل خود تماشا کنند.

چند روز بعد از انتشار این برنامه، اپلیکیشن Bots یاهو نیز برای دستگاه‌های اندروید و آی او اس منتشر شد. این برنامه به کاربران سرویس‌های گوگل کمک می‌کند که هر کدام از این سرویس‌ها و یا به اصطلاح Bot ها را با سرعت بیشتری پیدا کند. این برنامه مانند دروازه‌ای برای استفاده از تمامی دستیاران مجازی یاهو عمل می‌کند. بنابراین شما می‌توانید هر چه که بخواهید را راحت ‌تر و سریع‌تر بیابید، مانند سرویس‌های financ ,news ,weather ,sports ؛ در کنار انتشار برنامه Bots، یاهو برنامه دیگری به نام Blitz  را نیز به کاربران معرفی کرد. این برنامه به علاقه‌مندان به بازی “فوتبال فانتزی” اجازه می‌دهد که فهرست برنامه‌های خود را در روز بازی مدیریت کنند و هم چنین بتوانند بازیکن مناسب و زمان مناسبی برای بازی پیدا کنند.

به دلیل آنکه سیری (siri) در دستگاه‌های iOS از برنامه Bots یاهو پشتیبانی می‌کند، استفاده از این برنامه راحت ‌تر نیز شده است. در آینده اگر یاهو برنامه‌های دیگری را نیز منتشر کند Yahoo Bots می‌تواند به این شرکت کمک کند که کاربران بتوانند راحت ‌تر این برنامه‌ها را پیدا کرده و استفاده کنند.

در حالت کلی، برنامه ی Yahoo Bot برای دانلود بر روی همه دستگاه‌ها رایگان است؛ اما استفاده از برنامه نیازمند داشتن یک حساب کاربری یاهو است. توسعه دهندگان این برنامه نیز پیش از این اعلام کرده بودند که برای بهره بردن از این برنامه، داشتن یک حساب کاربری یاهو ضروری است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر