;
coinex

نظر مدیر شرکت سامسونگ الکترونیک در مورد فاجعه گلکسی نوت 7

فاجعه گلکسی نوت 7

مدیر اجرایی شرکت سامسونگ الکترونیک در مورد فاجعه گلکسی نوت 7  گفته است که : “ما سابقه ی خوبی در غلبه بر بحران داریم”. این سخنانی است که کون اوهایون (Kwon Oh-hyun) در سخنرانی خود در نشست اخیر کمپانی، به صورت عمومی نظرات خود درباره وضعیت بحرانی که کمپانی در پی فراخوان دوم گلکسی نوت 7 در آن قرار گرفته، بیان کرد.

زمانی که کمپانی سامسونگ، گلکسی نوت 7 را معرفی کرد، گوشی‌ای که در حال شکل گیری به عنوان یک رقیب سر سخت در بخش گوشی های هوشمند بود، احساس می‌شد که سهام سامسونگ به رکورد جدیدی برسد. پس از دو فراخوان بعدی، سامسونگ مجبور به توقف تولید و حذف گلکسی نوت 7 شد. چیزی که در ابتدا به نظر می‌رسید یک موفقیت بزرگ تجاری باشد به سرعت به یک شکست بدل شد که باعث ضربه بزرگی به شهرت و اعتبار سامسونگ گردید.

مدیران عالی رتبه سامسونگ همگی تصمیم گرفته‌اند تا درباره فاجعه گلکسی نوت 7 نظرات عمومی منتشر نکنند، به همین دلیل است که نظرات و گفته‌های کون اوهایون جالب به نظر می‌رسد. در حالی که سخنان کون اوهایون در سخنرانی خود کمی مبهم بود، رئیس اجرایی این کمپانی افزود که نشست‌ها و حوادث اخیر فرصت مناسبی برای تأمل کردن است. کون اوهایون اظهارات خود را در نشستی به مناسبت چهل و هفتمین سالگرد تأسیس سامسونگ الکترونیک بیان کرد.

گزارشی تازه از رویترز به نقل از کون اوهایون در سخنرانی اخیرش در نشست کمپانی منتشر شده :

” ما سابقه بسیار خوبی در غلبه بر بحران‌ها داریم،[…] بگذارید از این بحران نیز به عنوان یک موقعیت برای باز آزمایی خود و بهبود کارمان و همچنین طرز فکرمان درباره نوآوری‌ها و دید مشتریان خود استفاده کنیم.”

جالب توجه است که کون اوهایون صریحاً به گلکسی نوت 7 اشاره نکرد، به جای آن از عبارت “این بحران” برای فاجعه گلکسی نوت 7 استفاده کرد. این کلمه دقیقی، برای تشریح زنجیره حوادث منفی است که گلکسی نوت 7 را در بر گرفت.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر