;
coinex

تعداد کاربران اینترنت موبایل از کاربران اینترنت کامپیوترهای رومیزی بیشتر شد

تعداد کاربران اینترنت موبایل

برای اولین بار، تعداد کاربران اینترنت موبایل از کاربران اینترنت کامپیوترهای رومیزی بیشتر شد. این موضوع اکنون به ‌طور رسمی تائید شده است که مردم سراسر دنیا برای دسترسی به اینترنت از گوشی های هوشمند خود بیشتر از کامپیوترهای رومیزی استفاده می کنند.

روند رشد استفاده از تلفن‌های همراه، با روی کار آمدن گوشی های هوشمند در حال افزایش است، اما برای اولین بار در اکتبر 2016، بزرگ ‌ترین شرکت آمارگیری وب یعنی StatCounter ، نشان داد که تلفن‌های همراه محبوب ترین وسیله برای دسترسی به اینترنت بوده و تعداد کاربران اینترنت موبایل از کامپیوترهای شخصی رومیزی پیشی گرفته است.

اطلاعات این شرکت بر اساس 15 میلیارد بازدید در ماه از 2.5 میلیون وب ‌سایت است. این بررسی نشان می‌دهد که تلفن های همراه جای کامپیوترهای سنتی را گرفته‌اند.

تعادل میان استفاده از تلفن های همراه و کامپیوترها تنها در 7 سال به ‌شدت تغییر کرده است، به گونه ای که در گذشته هیچکس از تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده نمی‌کرد؛ اما اکنون 51.3 درصد ترافیک‌های اینترنتی از طرف تلفن‌ها و تبلت ها می‌آید و 48.7 درصد دیگر مختص کامپیوترهای رومیزی است.

باید توجه داشت که سلطه تلفن‌های همراه تا حد زیادی به‌ واسطه بازارها و جوامع نوظهور و جدید است، چرا که در این جوامع مردم تفاوتی برای تلفن همراه و کامپیوترها قائل نیستند. در بازارها و جوامع پیشرفته ای همچون ایالات‌ متحده، هنوز کامپیوترهای رومیزی مهم‌ترین ابزار برای دسترسی به دنیای وب هستند. بر طبق آمار، در این کشور 58 درصد افراد از کامپیوتر و 42 درصد دیگر از تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند.

با این ‌حال تعداد این افراد روز به‌ روز در حال تغییر است و به‌ زودی در این بازارها و جوامع پیشرفته نیز کامپیوترها جای خود را به تلفن های همراه می‌دهند.

مدیرعامل شرکت StatCounter می‌گوید:

” این موضوع باید هشداری جدی برای کسب‌ و کارهای کوچک، تجار و حرفه‌ای‌ها باشد و مطمئن شوند که وب ‌سایت‌هایشان با تلفن‌های همراه سازگاری دارد. سازگاری با تلفن های همراه به‌طور فزاینده‌ای مهم است، نه ‌فقط به دلیل ترافیک در حال رشد، بلکه به این دلیل که گوگل به وب‌ سایت‌هایی که سازگاری بیشتری با تلفن های همراه دارند، امتیاز بیشتری می‌دهد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام مطالب خوبی داری تو سایت کپی با ذکر منبع مجازه؟

    پاسخ

    سلام ممنونم از لطفتون، بله استفاده از مطالب سایت با ذکر لینک منبع مشکلی نداره. از توجهتون به این مساله واقعا سپاسگزارم

    پاسخ