;
coinex

رئیس امنیتی گوگل ادعا می کند که امنیت گوشی های پیکسل به اندازه آیفون است

رئیس امنیتی گوگل ادعا می کند که امنیت گوشی های پیکسل به اندازه آیفون است

رئیس امنیتی گوگل ادعا می کند که امنیت گوشی های پیکسل به اندازه آیفون است. در ادامه با ما همراه باشید :

آدریان لودویگ، مدیر امنیتی گوگل در اندروید گفته است که گوشی های پیکسل گوگل و آیفون اپل تقریباً از نظر سطح قابلیت‌های پلتفرم در بحث امنیت با یکدیگر یکسان هستند. همچنین، لودویگ در کنفرانس روز سه شنبه به این نکته اشاره کرد که اکوسیستم باز اندروید این اطمینان را می‌دهد که در آینده حتی از iOS اپل نیز ایمن‌تر شود.

با توجه به سوابق، آیفون‌ها به لطف تفاوت در نحوه وصله‌های امنیتی در مقایسه با اندروید، معمولاً پلتفرم‌های ایمن‌تری بوده‌اند. لودویگ گفت که تعداد گوشی‌های اندرویدی که به طور بالقوه نرم افزارهای مخرب و زیان آور بر روی آن‌ها نصب شده کمتر از یک درصد می‌باشد، اما اذعان کرد که تکه تکه شدن بین سیستم‌های اندورید و تأخیر بین وصله‌های امنیتی متفاوت یک نگرانی را باقی می‌گذارد.

“بخش کمی از کار مانده تا ما به نقطه‌ای برسیم که در واقع در آن به طور منظم در سرتاسر اکوسیستم این اتفاق بیفتد.” بخشی از سخنرانی لودویگ در مورد چگونگی پیاده سازی به روزرسانی های امنیتی توسط سازندگان.

لودویگ باور دارد که اکوسیستم باز اندروید می‌تواند در امنیت برتر در دراز مدت تأثیر داشته باشد، اما ممکن است این ناشی از باوری که نرم افزارهایی با سورس باز اجازه دسترسی بیشتری به روش‌های مختلف و گسترده‌تری برای شناسایی نقص‌های امنیتی دارند باشد (به عنوان مثال داشتن صدها نفر از تولید کنندگان برای نقد و بررسی کد به عنوان مخالف با یک رویکرد بسته منحصر به فردتر).

همچنین لودویگ اشاره کرد که هدف حمله قرار دادن چند نفر آن هم در یک زمان مشخص تقریباً در اندروید غیرممکن است، و چیزی نیست که انتظار دیدن آن در هیچ نقطه‌ای از اکوسیستم اندروبد را داشته باشیم.

نظر شما در مورد سطح امنیتی اندروید در مقایسه با iOS چیست؟

.

منبع : androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر