;
coinex

هند به زودی قادر به هک آیفون ها و هر گوشی هوشمند دیگری خواهد بود

هند به زودی قادر به هک آیفون ها و هر گوشی هوشمند دیگری خواهد بود

هند به زودی قادر به هک آیفون ها و هر گوشی هوشمند دیگری خواهد بود.

امنیت آیفون را در حال حاضر تنها با عبارت افسانه‌ای می‌تواند توصیف شود. به خصوص پس از جدال حقوقی بین اف بی ای و اپل در ابتدای سال جاری بر سر باز کردن قفل دستگاه یک تروریست برای دولت، این موضوع بیش از پیش خودش را نشان داد. در طول چندین ماه که هم اف بی آی و هم آژانس امنیت ملی آمریکا پس از تلاش‌های بسیار در امر هک آیفون ناموفق بودند، این شرکت خصوصی اسرائیلی سلبرایت بود که به نجات آن‌ها برای اجرای قانون آمد.

تا جایی که ما می دانیم، این شرکت خصوصی تنها شرکتی است که به تکنولوژی هک که قادر به باز کردن تمامی گوشی‌های هوشمند جدید است دسترسی دارد؛ اما ممکن است به زودی شرایط تغییر کند. با توجه به گفته‌های اکونومیک تایمز، لابراتوری در هند در حال مذاکره با سلبرایت برای خرید ابزار و وسیله‌ای که این شرکت برای باز کردن آیفون آن تروریست از آن استفاده کرد. بخشی از صحبت‌های مقام ارشد FLS با اکونومیک تایمز در این باره، بدین شرح است.

” به احتمال زیاد ما در یک ماه آینده به این فناوری دست پیدا خواهیم کرد. […] به زودی هند را تبدیل به مرکزی جهانی برای کمک به مواردی که قانون قادر به باز کردن گوشی‌های هوشمند در آن ها نیست می‌کنیم.”

این مقام دولتی هند همچنین گفت که دستگاه‌هایی که دارای iOS 8 یا نسخه‌های جدیدتر از آن هستند، بدون این تکنولوژی، هک کردن آن‌ها غیرممکن می‌شود. یکی دیگر از کارکنان FSL اضافه کرد که آن ها پیش از این هم با شرکت سلبرایت کار کرده‌اند، اما این بار قصد دارند تمامی ابزار را خریداری کنند.

اگر همه چیز به خوبی پیش برود، تنها آزمایشگاه‌های قانونی در گندهیناگار، در غرب هند، دسترسی به این تکنولوژی را خواهند داشت. سایر سازمان‌های دولتی در صورت نیاز به این سرویس بایستی هزینه‌ای را به FSL پرداخت کنند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر