;
coinex

آیا این رندرها می تواند به حقیقت تبدیل شود؟ سرفیس فون ؛ واقعیت یا توهم!

آیا این رندرها می تواند به حقیقت تبدیل شود؟ سرفیس فون ؛ واقعیت یا توهم!

به تازگی مدیر اجرایی مایکروسافت، ساتیا نادلا (Satya Nadella) اعتراف کرده است که بخش موبایل مایکروسافت، شاید یک قایق از دست رفته باشد! با این حال گفتن این جمله بدان معنی نیست که غول ردموند به طور کل این بخش را رها کرده است.

مدت زمان زیادی است که آسیاب شایعات گرداگرد این بخش در حال چرخیدن است و خبر های ریز و درشتی را به بیرون پرتاب می کند و تمامی این خبرها حکایت از آن دارند که این کمپانی مشغول کار بر روی گوشی سرفیس فون است. آخرین شایعات پیرامون تلفن همراه مایکروسافت به ایوان بلاس معروف باز می گردد. ایوان اخیرا با توئیتی در فضای مجازی، همه را هیجان زده کرد.

در این توئیت، ایوان بلاس تعدادی عکس را منتشر کرده که در زیر عنوان آن این جمله خودنمایی می کرد، “ مجهز به پردازنده اینتل در کلاس لپ تاپ ها، آیا می توانید آن را در ذهن خود از بین ببرید؟”

ایوان بلاس یکی از شناخته شده ترین افراد در حوزه تکنولوژی است که شایعات وخبرهای منتشر شده از طرف او اکثر از درستی و دقت بالایی برخوردار بوده است؛ اما عنوان این عکس کمی نگران کننده است. آیا او نظرش را گفته است؟ یا چیزی بیشتر از ما از این عکس می داند.

به دنبال این توئیت، بلاس در پاسخ به صحبت های تام وارن (Tom Warren) – او هم شخصی است که اطلاعات درون سازمانی زیادی دارد – که ادعا کرده بود این تصاویر، تنها یک طرح مفهومی بوده و نه بیشتر، می گوید: “این ها چیزی بیش از یک کانسپت است؛ همچنان در انتظار بمانید.” با این وجود هنوز هیچ چیز مشخص نشده است. ممکن است که این تصاویر تنها یک کانسپت باشد؛ اما احتمال وجود گوشی سرفیس فون نیز همچنان پابرجاست.

در هر صورت حدس ما این است که این رندرها، پتانسیل آن را دارد که به یک گوشی واقعی بدل شود؛ اما مسلما در آینده بیشتر می توان در این باره نظر داد. آخرین شنیده ها حاکی از آن بود که گوشی سرفیس فون پاییز 2017 از راه خواهد رسید؛ بنابراین تا آن هنگام صبر کنید و این خبر را با اندکی نمک، چاشنی دار کنید. خبرهای مربوط به وجود گوشی سرفیس فون مایکروسافت، همچنان در حد و اندازه های یک شایعه باقی مانده است.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر