;
coinex

۵ بازی مشابه با بازی league of legends برای دستگاه‌های اندروید و آی او اس

۵ بازی مشابه با بازی league of legends برای دستگاه‌های اندروید و آی او اس

قصد داریم در ادامه ۵ بازی مشابه league of legends برای دستگاه‌های اندروید و آی او اس را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید :

۵ بازی مشابه با بازی league of legends

بازی league of legends در میان علاقه‌مندان به بازی های استراتژیک و هم چنین به عنوان یک ورزش سایبری در میان هم رده‌های خود بسیار محبوب و مشهور است. متأسفانه تاکنون این بازی به دلایلی بر روی دستگاه‌های اندروید و آی او اس در دسترس نبوده است؛ اما به دلیل استقبال بسیار زیاد از این بازی در میان گیمرها بسیاری از برنامه نویسان بازی های اندرویدی و آی او اس با اقتباس از قاعده و گرافیک پر رنگ و لعاب این بازی، بازی‌های دیگری را منتشر کرده‌اند. ما در این گزارش ۵ بازی را انتخاب کرده‌ایم که از بسیاری جهات، مانند تصاویر قوی و هم چنین فضای بازی گروهی گسترده، به شما تجربه‌ای شبیه به آنچه در بازی league of legends  وجود دارد را می‌دهد.

League of masters (پیمان ارباب‌ها)

LoM این بازی را که سرعت بالایی دارد و در زمان واقعی و به‌ صورت نبرد بازیکنان در مقابل همدیگر اجرا می‌شود، به‌صورت رقابتی میان کاربر و بقیه‌ی شرکت کنندگان طراحی کرده است. در بازی League of masters شما باید در مدت زمان ۵ تا ۱۰ دقیقه، برج‌ها و معابد دشمن را نابود کرده، هیولای بزرگ جنگ را شکار کنید و در نهایت مبارزان را به گونه‌ای هدایت کنید که قدرت را از چنگ دشمن بربایید.

دانلود برای اندروید 

Eternal arena (مبارزه‌ی ابدی)

بازی Eternal arena در فضایی به نام سرزمین اترینا (Etryna) طراحی شده است که جادوگران قدرتمند و مبارزان مقتدری بر آن حکمرانی می‌کنند. وظیفه‌ی شما این است که سپاهیان مختلف از فرقه‌هایی که با هم دشمن هستند را در برابر دشمنی بدشگون متحد کنید. این بازی با در هم آمیختن نبردی با سرعت بالا و استراتژی پویا به شما این امکان را می‌دهد که با هدایت کردن لشکری از قهرمانان، دنیا را نجات دهید.

این بازی به شما امکان می‌دهد که کاراکترهای بازی را تا سطح ۹۰ ارتقا دهید، بیش از ۱۲۰ مأموریت انفرادی چند لایه را پشت سر بگذارید و بالای ۴۰ قهرمان فانتزی را به دست آورده، تجهیز کنید و در مبارزات از آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید با دسترسی به سیستم بازیکن در مقابل بازیکن، برای یک بازی معمولی یا رقابتی حریف پیدا کنید. این سیستم به شما امکان می‌دهد که حریفان خود را از مناطق نزدیک به خود انتخاب کنید.

دانلود برای اندروید و آی او اس

Soul craft

درست در هنگامی که انسان‌ها در مرز کشف راز زندگی ابدی هستند، فرشتگان و شیطان‌های اهریمنی با یکدیگر پیمان می‌بندند که فاجعه‌ی مرگباری را ترتیب دهند تا بتوانند با آمدن به دنیای مادی و جنگیدن با انسان‌ها چرخه‌ی مرگ و زندگی، دست نخورده باقی بماند. در بازی Soul craft می‌توانید با انتخاب کردن نقش فرشته از مبارزه در سیاه چاله‌ها لذت ببرید.

این بازی دارای گرافیک بسیار خوبی است و از مکان‌های واقعی مانند ونیز، رم، هامبورگ، نیویورک و مصر به عنوان صحنه‌ی اصلی بازی استفاده شده است. بازی Soul craft دارای ۵ حالت اصلی برای بازی کردن است که به عنوان‌ های زمانی، میدان مسابقه، دروازه‌ی جهنم، دفاع شیشه‌ای و نبرد بزرگان در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد. در این بازی انواع اسلحه، شمشیرها، وردها، تجهیزات و ابزارآلات مختلفی وجود دارد که با بهره بردن از آن‌ها می‌توانید از این بازی لذت ببرید. این بازی نیز چیزی شبیه به بازی league of legends است.

دانلود برای اندروید و آی او اس

Legendary heroes (قهرمانان افسانه‌ای)

این بازی اکشن که در سبک  بازی‌های استراتژیک قرار می‌گیرد، دارای مبارزه‌های سریع و فشرده است و هرکدام از شخصیت‌های این بازی چهار ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. بازی Legendary heroes به شما این امکان را می‌دهد که در هر بازی از ۳ مبارز خود استفاده کنید. شما در این بازی باید سعی کنید که هر کدام از سه مبارز خود را در یک سطح قرار دهید و هر کدام از قابلیت‌های آن‌ها را به انتخاب خود ارتقا دهید. این بازی ۳۰ نقشه را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید در هر بازی خود با دیگر حریفان تجربه‌ی متفاوتی داشته باشید. شما همچنین می‌توانید از power up های خود در بازی، مبارز خود را سریع‌تر، قوی‌تر، قدرتمندتر و مقام‌تر بکنید.

دانلود برای اندروید و آی او اس

League of angles (پیمان فرشتگان)

در این بازی شگفت انگیز، در کنار قهرمانان و فرشتگان به جنگ لشکر اهریمن بروید. وردهای جادویی را یاد بگیرید، با بقیه‌ی مبارزهای شجاع بجنگید، قهرمان‌های خود را با بهترین زره‌های جنگی تجهیز کنید و در جنگ‌های محلی و گسترده‌تر تسلط مناطق مختلف را به چنگ بیاورید. این بازی نیز مشابه با بازی league of legends طراحی شده است.

دانلود برای اندروید و آی او اس

.

منبع : phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر