;
coinex

آخرین شایعات مربوط به موبایل گلکسی S8 را اینجا بخوانید

آخرین شایعات مربوط به موبایل گلکسی S8

آخرین شایعات مربوط به موبایل گلکسی S8 را اینجا و با هم مرور خواهیم کرد.

اخبار و شایعات در مورد جدیدترین گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ یعنی موبایل گلکسی S8 به سرعت هر چه تمام تر در حال انتشار است. پیش تر خبرهای مربوط به امکان وجود یک صفحه نمایش 2K در این گوشی و همچنین حذف دکمه خانه، که البته به جای آن سامسونگ یک دکمه را در لبه این گوشی برای بیدار کردن بیکس بی یا همان دستیار مجازی گلکسی اس 8 اضافه کرده است را منتشر کردیم. حال اما با اخبار جدید این گوشی که از لمسی بودن دکمه پاور و تغییر میزان صدا خبر می دهند، بازگشتیم.

شایعات از این خبر می دهند که شرکت سامسونگ قصد دارد تا در موبایل گلکسی S8 دکمه خانه که قبل از این وظیفه روشن شدن گوشی و باز کردن آن را برعهده داشته است را حذف کند. خبر دیگری که همه را در مورد این گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ هیجان زده می کند، این است که این گوشی به احتمال زیاد دارای دو نسخه است که قبلا هم با مدل های 5.1 اینچی S7 و 5.5 اینچی S7 Edge چنین چیزی را دیده بودیم. همچنین قسمت جالب ماجرا این است که پنل جلویی هر دو گوشی، تقریبا به طور کامل صفحه نمایش آنها را تشکیل می دهد و همچنین لبه های هر دو نسخه مانند S7 Edge خمیده خواهند بود.

البته این اولین باری نیست که می شنویم سامسونگ گلکسی اس 8 دارای یک پنل جلویی تمام صفحه است و حاشیه ای برای این گوشی در نظر گرفته نشده و لبه های آن هم خمیده است که باعث می شود تا دیگر خبری از دکمه فیزیکی خانه نباشد و حسگر اثر انگشت هم به زیر صفحه نمایش منتقل شود. حال اما خبرهای جدید پا را فراتر گذاشته و خبر می دهند که سامسونگ قصد دارد تا برای این گوشی ها از پنل های 5.7 و 6.2 اینچی انعطاف پذیر استفاده کند.

با این حال، سایز این گوشی ها دقیقا مشابه گوشی های نسل پیشین یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج خواهد بود. ما حتما باید این اتفاق را به چشم ببینیم تا باور کنیم؛ اما پیش تر شرکت شیائومی این کار را با گوشی Mi Mix خود انجام داده بود. نمایشگر گلکسی اس 8 با نسل هشتم از پنل های OLED بهینه شده است که باعث بهبود طول عمر آن می شود و همچنین 30 درصد باتری کمتری نیز مصرف می کند. این ویژگی ها می تواند باعث بهبود عملکرد باتری گلکسی اس 8 شود.

قرار دادن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی خیلی هم دور از انتظار نیست؛ به خصوص اینکه اخیرا دو شرکت کره ای حسگرهایی را معرفی کرده اند که در زیر صفحه نمایش هم کار می کند. با این حال این اصلا کار آسانی نیست؛ اما ظاهرا شرکت سامسونگ مدت هاست که بر روی این قابلیت کار کرده و مطمئن است که می تواند این کار را انجام دهد.

همچنین خبرهای دیگر حاکی از این است که شرکت سامسونگ قصد دارد تا در گوشی آینده ی خود شارژ بی سیم آن را نیز بهبود بخشد. این خبرهای منتشر شده به تنهایی کافی هستند تا بی صبرانه منتظر نسل بعدی گوشی شرکت سامسونگ باشیم. حالا همه ی این ها را در کنار شایعات مربوط به گوشی آیفون 8 قرار دهید تا مطمئن شویم که سال آینده یکی از سال هایی است که گوشی های هوشمند دچار تغییر و تحولات گسترده ای خواهند شد. تا سال آینده و خبرهای مربوط به گوشی ها با ما همراه باشید.

نظر شما در مورد گوشی های سال آینده چیست؟ آیا شما هم همانند ما در این مورد هیجان زده هستید؟

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر