;
coinex

هواوی در تکاپو؛ گوشی دیگری از غول تکنولوژی چین در راه است!

کانسپت گوشی هواوی حکایت از انتشار دستگاه جدیدی می دهد. هواوی به شدت در تکاپو است تا جایگاه خود را در بازار گوشی های هوشمند ارتقا دهد.

کانسپت گوشی هواوی حکایت از انتشار دستگاه جدیدی دارد. هواوی به شدت در تکاپو است تا جایگاه خود را در بازار گوشی های هوشمند ارتقا دهد.

با انتشار گوشی هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) و هواوی میت 9 پورشه دیزاین (Mate 9 Porsche Design) تصور می شد که پرونده انتشار گوشی های هوشمند هواوی در امسال بسته شده باشد؛ اما به نظر می رسد که این کمپانی دست بردار نبوده و به شدت قصد دارد تا با انتشار گوشی های جدید، جایگاه خود را در بازار بهبود ببخشد. شایعات از انتشار یک دستگاه فریبنده تر از هواوی در ماه آینده، حکایت دارند.

با انتشار گوشی هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) و هواوی میت 9 پورشه دیزاین (Mate 9 Porsche Design) تصور می شد که پرونده انتشار گوشی های هوشمند هواوی در امسال بسته شده باشد
هواوی میت 9 پورشه دیزاین

بر اساس گفته های پان جیو تنگ (Pan Jiutang)، تحلیلگر معروف، هواوی ماه آینده، دستگاهی حتی قوی تر از گوشی هواوی میت 9 را روانه بازار خواهد کرد. این تحلیلگر با انتشار این خبر، حتی پا را فراتر از این نهاده و برخی از نکات برجسته مشخصات این دستگاه را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است.

این دستگاه به نمایشگر منحنی سفارشی ساخت سامسونگ مجهز بوده و با مجهز شدن به تعدادی سنسور، قادر به دستیابی به هوش مصنوعی است.

گوشی هواوی

آقای جیو تنگ حتی از این هم جلوتر رفته و فاش می کند که این دستگاه توسط برخی از کارکنان داخلی این شرکت دیده شده و آنها این موبایل را خیره کننده توصیف کرده اند. اگر معلوم شود که این خبر صحت دارد، کمپانی هواوی در برآورده کردن انتظارات ما در امسال، کاملا موفق عمل کرده است.

 غول تکنولوژی چین برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده خود، دستگاه قدرتمند دیگری را روانه بازار خواهد کرد. این خبر می تواند بسیار هیجان انگیز باشد!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر