;
coinex

آیا آیفون 7 جت وایت به بازار خواهد آمد؟

آیا آیفون 7 جت وایت به بازار خواهد آمد؟

آیا آیفون 7 جت وایت به بازار خواهد آمد؟ برای پاسخ به این پرسش با ما همراه باشید :

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اولین گوشی‌های پرچم‌ دار و قدرتمند این کمپانی آمریکایی هستند که در 5 رنگ مختلف به بازار گوشی‌های هوشمند عرضه شده اند. این دو گوشی در رنگ‌های نقره‌ای، رزگلد (گلبهی)، مشکی و جت بلک به بازار معرفی شدند. هرچند به نظر می‌رسد که حتی این تنوع رنگ برای کاربران تنوع طلب گوشی‌های هوشمند کافی نبوده است و این کمپانی قصد دارد رنگ ششمی نیز در خط تولید خود قرار دهد.

وب سایت ژاپنی Mac Otakara گزارش کرده است که ممکن است به رنگ‌های کنونی گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ، رنگ جت وایت هم اضافه شود.

بر اساس آنچه Mac Otakara ادعا می‌کند ، این خبر توسط  بخش تدارکات اپل به بیرون درز کرده است. اما آن ‌چنان نیز قابل اعتماد به نظر نمی‌رسد.  مانند آنچه در مورد دیگر اخبار اتفاق افتاده است، بعضی از این شایعات کمابیش به حقیقت می‌پیوندند و بعضی نیز به مرور زمان فراموش و یا رد می‌شوند. کافی است کمی صبر کنیم و ببینیم این بار نیز این شایعه درست از آب در می‌آید یا نه! به هر حال از آنجایی که رنگ جت بلک در میان کاربران اپل طرفداران خاص خودش را دارد به نظر می‌رسد که آیفون 7 جت وایت هم ایده‌ی بدی نباشد.

همان طور که آیفون جت بلک سطحی صیقلی دارد، به احتمال زیاد اگر آیفون جت وایت نیز تولید شود، آن نیز دارای سطح صیقلی خواهد بود. آنچه در تصویر مشاهده می‌کنید رنگ پیش بینی شده‌ی آیفون جت وایت است که توسط کامپیوتر شبیه سازی شده است؛ اما به احتمال زیاد آنچه در آینده تولید شود، کمابیش همین طور خواهد بود.

نظر شما در مورد این رنگ چیست؟ اگر آیفون این رنگ را به مجموعه‌ی خود اضافه کند، شما خریدار آن خواهید بود؟

آیفون سفید براق

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر