;
coinex

کوئنتین تارانتینو بعد از ساخت 2 فیلم دیگر بازنشسته می شود

کوئنتین تارانتینو بعد از ساخت 2 فیلم دیگر بازنشسته می شود

حرف‌های کوئنتین تارانتینو کارگردان ۵۳ ساله در مورد بازنشستگی از دنیای فیلم‌سازی بعد از ساخت دو فیلم  پایانی‌اش در کنفرانس سن دیه گو (San Diego)‌ شنیدنی است، پس با ما همراه باشید :

” کوئنتین تارانتینو ” در این کنفرانس راجع به مسائل زیادی صحبت کرد. او با اطمینان در مورد دو فیلم آخر خود و بازنشستگی‌اش حرف زد و بیان کرد که قصد ندارد به این زودی‌ها از دنیای هنر خداحافظی کند و دوست دارد نمایشنامه و کارگردانی تئاتر انجام دهد. هالیوود ریپورتر ( The Hollywood Reporter) گزارش می‌دهد، در کنفرانس سان دیه گو (San Diego) کارگردان ۵۳ ساله برای ۱۰ فیلم خود برنامه‌ریزی کرده است که هشت فیلم بلندش را ساخته و فقط دو فیلم را در آینده خواهد ساخت. تارانتینو با صراحت این مطالب را به حضار اعلام کرد.

 او اظهار داشت، که می‌خواهد مطمئن شود که میراثش حفظ خواهد شد. تارانتینو گفت: “امیدوارم زمانی که به پایان دوران خود در سینما رسیدم راه موفقیت را تعریف کنم.” او به طنز گفت، من یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌سازانی هستم که دنیا به خود دیده است و حتی بیش‌تر از آن، یک هنرمند بزرگ، نه‌تنها یک فیلم‌ساز! حاضران در مراسم خندیدند و برای او کف زدند.

واریتی (Variety) گزارش داد، چند ماه قبل تارانتینو در اظهاراتی مشابه در جشنواره فیلم اورشلیم (Jerusalem) نیز در مورد بازنشستگی‌اش صحبت کرده بود. او در جشنواره اورشلیم گفته بود که من برای ۱۰ فیلم برنامه‌ریزی کرده‌ام و حالا فقط دو فیلم دیگر باقی مانده‌ است؛ اما اگر احساس کنم حرفی برای گفتن دارم و داستان دیگری برای روایت کردن دارم، این کار را ادامه خواهم داد.

تارانتینو اولین بار در سال ۱۹۹۲ با فیلم سگ‌های انباری (Reservoir Dogs) پا به عرصه‌ی سینما گذاشت

کوئنتین تارانتینو اولین بار در سال ۱۹۹۲ با فیلم سگ‌های انباری (Reservoir Dogs) پا به عرصه‌ی سینما گذاشت و سپس با فیلم داستان عامه پسند (Pulp Fiction) به شهرتی جهانی دست یافت. او در سال ۱۹۹۷ جکی براون (Jackie Brown) را ساخت و سپس  بیل را بکش ۱ (Kill Bill1) را در سال ۲۰۰۳ و بیل را بکش 2 (Kill Bill2) را در سال ۲۰۰۴ کارگردانی کرد.

وی با ساخت فیلم اثبات مرگ (Death Proof) با بازی “کورت راسل” و خودش، در سال ۲۰۰۷ به این مسیر ادامه داد. با فیلم حرامزاده‌های لعنتی (Inglourious Basterds) در سال ۲۰۰۹ به شمار طرفداران خود در سراسر دنیا افزود. در سال ۲۰۱۲ ژانگوی آزاد شده را با بازی لئوناردو دیکاپریو ساخت و در سال ۲۰۱۵ فیلم هشت نفرت انگیز (The Hateful Eight) را با بازی بازیگران بزرگی چون “ساموئل ال جکسون” و “کورت راسل” با موسیقی بی‌نظیر “انیو موریکونه” ساخت. نهمین فیلم او ممکن است در یک ژانر گانگستری یا ترسناک که وقایع آن در دهه ۱۹۳۰ اتفاق می‌افتند، باشد. تارانتینو گفت، پروژه‌ای در مورد سینمای دهه‌ی ۷۰ را در ذهنش دارد که ممکن است تبدیل به یک مستند یا کتاب شود.

البته ما به تصمیم تارانتینو احترام می‌گذاریم؛ اما هیچ‌کس دوست ندارد که او بازنشسته شود. با این حال به نظر نمی‌رسد او قصد داشته باشد کارگردانی ددپول ۲ (Deadpool 2) را بر عهده بگیرد. مدتی پیش شایعات مبنی بر این بود که با انصراف “تیم میلر” کارگردان سری اول فیلم “ددپول” از ساخت سری دوم آن، هواداران تارانتینو قصد دارند تا او را روی صندلی این فیلم ابر قهرمانی بنشانند.

.

منبع : looper

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر