;
coinex

تصاویر واقعی از نمونه اولیه گوشی‌ هوشمند نوکیا با بدنه فلزی

تصاویر واقعی از نمونه اولیه گوشی‌ هوشمند نوکیا با بدنه فلزی در فضای آنلاین منتشر شد.

تصاویر واقعی از نمونه اولیه گوشی‌ هوشمند نوکیا با بدنه فلزی در فضای آنلاین منتشر شد.

نوکیا پس از مدت‌ها دور بودن از دوران قدرت و پر سر و صدای خود، دوباره قصد دارد تا تبدیل به برندی محبوب در میان مردم بشود. البته که سابقه درخشانش نیز به این امر کمک خواهد کرد و می‌تواند ظرف مدت کوتاهی باز هم به محبوبیت برسد. اخبار اخیر در مورد ظهور مجدد برند نوکیا در فضای مجازی، با استقبال گسترده‌ای از مردم رو به رو شد. در این مدت، اطلاعات لو رفته زیادی نیز درباره جدیدترین گوشی هوشمند نوکیا در اینترنت ظاهر شد.

همواره این اخبار بیشتر و بیشتر شد، با ظاهر شدن آن‌ها در فضای مجازی می‌توان دریافت کرد که این اطلاعات نسبت به چیزهایی که از گوشی‌ هوشمند نوکیا انتظار می‌رود خیلی بهتر و خیره کننده تر است. این خبرها خیلی درباره نمای ظاهری جلوی گوشی اطلاعاتی به ما نمی‌دهد؛ اما به جای آن اکثر اطلاعات درباره طراحی پشت و لبه‌های گوشی است. در عکس ها می‌توان طراحی بدنه تمام فلزی اسپرت این گوشی هوشمند و همچنین طراحی منحنی گوشه‌ها که شبیه به آیفون 7 است را مشاهده کرد.

در پشت گوشی دو دهانه وجود دارد که قاعدتاً یکی از آن‌ها لنز دوربین پشت است؛ اما درباره دهانه دوم نمی‌توان با اطمینان گفت که به نوعی یک اسکنر اثر انگشت است یا نشان دهنده یک دوربین دوگانه! علاوه بر این، نام برند نوکیا نیز در وسط آن درج شده و دو خط باریک به صورت افقی تا پایان انحنای لبه‌ها قرار گرفته است.

منابع داخلی نیز اعلام کردند که هم اکنون بر روی دو نسخه گوشی رده بالای نوکیا کار می‌شود، هر دوی آنها طراحی مشابه ای دارند، به عنوان مثال هر دو دارای سه دکمه در جلو هستند. یکی از این دکمه‌ها، دکمه home یا خانه خواهد بود و همچنین به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می‌کند.

علاوه بر این، شایعات از یک گوشی اندرویدی نوکیا با کاور پلاستیکی در پشت که بر روی یک قاب فلزی با رنگ‌های متنوع و جذاب سوار شده است نیز خبر می‌دهند. یکی از مدیران اجرایی نوکیا قبلا اشاره کرده بود که در سه ماهه دوم سال 2017 یعنی مابین 1 آوریل تا 30 ژوئن، برند نوکیا، گوشی های اندرویدی قدرتمندی راه اندازی و عرضه خواهد کرد که هر کدام دارای پردازنده‌های اسنپ دراگون 821 و دوربین پشت 22.6 مگاپیکسلی خواهند بود.

.

منیع : gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر