;
coinex

سهم کاربران اندروید 7 بسیار پایین است

سهم کاربران اندروید 7 بسیار پایین است!

نزدیک به دو ماه است که اندروید نوقا منتشر شده است، این سیستم عامل قدرتمند حالا سهمی پایین تر از یک درصد در میان گوشی‌های اندرویدی دارد. سهم کاربران اندروید 7 بسیار پایین است! در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت گوگل هر چند وقت یکبار اقدام به انتشار آماری از توزیع نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید می‌کند و حالا طبق اطلاعات آمار منتشر شده از گوگل باید گفت، رشد اندروید 7 با سرعت بسیار پایینی در حال انجام است و با گذشت دو ماه از انتشار سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا فقط 0.3 درصد کاربران اندرویدی از آن استفاده می‌کنند. شایان ذکر است تنها چند موبایل هم اکنون از اندروید 7 استفاده می‌کنند؛ تلفن‌های هوشمندی از جمله: اسمارت فون های نکسوس، ال‌جی V20 و تبلت پیکسل سی از شرکت گوگل فقط دارای سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا هستند. همچنین کمپانی گوگل اعلام کرده است که کاربران گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ال با 0.1 درصد، از استفاده کنندگان اندروید 7.1 نوقا هستند که در جمع اندروید 7 و 7.1 نوقا، 0.4 درصد از جمعیت کاربران اندرویدی را به خود اختصاص داده‌اند.

پیشرفت سهم کاربران اندروید 7 نسبت به دیگر توزیع‌ها مثل اندروید مارشمالو یا لالی پاپ بسیار آهسته است؛ چرا که محصولات کمی با این سیستم عامل تولید شده‌اند و انتشار این سیستم عامل برای بسیاری از پرچمداران 2016 و 2015 برند‌های مختلف در هاله‌ای از ابهام است.

سهم کاربران اندروید 7 بسیار پایین است!

اگر نگاهی به اطلاعات منتشر شده از دیگر توزیع نسخه‌های اندروید داشته باشیم، متوجه می‌شویم که جایگاه نخست از بیشترین کاربران، مربوط به اندروید 5 و 5.1 لالی پاپ یا همان آبنبات چوبی است. در جایگاه دوم و سوم به ترتیب اندورید 4.4 کیت کت با 25.2 درصد از کاربران و اندروید 6.0 مارشمالو با 24 درصد از کاربران، مشاهده می‌شود.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر