;
coinex

امکان افزایش اندازه صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S8

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S8

روزهای گذشته شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت سامسونگ قصد دارد تا از صفحه نمایش های خمیده از دو طرف برای گوشی گلکسی S8 خود استفاده کند. همچنین این گوشی ها دارای دو مدل هستند که اندازه های صفحه نمایش آن ها به ترتیب 5.7 و 6.2 اینچ خواهد بود. این یک پیشرفت بسیار بزرگ به نسبت اندازه صفحه نمایش های به کار رفته در گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی S7 Edge است که دارای اندازه های 5.1 و 5.5 اینچ بودند.

این منبع اینگونه ادامه می دهد که صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S8 از دو طرف خمیده بوده و همچنین دکمه فیزیکی خانه که میزبان حسگر اثر انگشت نیز بود با اسکنر هایی که در زیر صفحه نمایش مخفی می شوند، جایگزین خواهد شد. با اینکه اندازه صفحه نمایش ها در هر دو مدل افزایش چشمگیری خواهد داشت اما گفته شده که این گوشی ها اندازه ی دقیقا یکسانی با پرچمداران سال گذشته شرکت سامسونگ خواهند داشت.

امروز اما گمانه زنی جدیدی از رسانه های کره ای منتشر شد که ادعا می کند شرکت سامسونگ قصد دارد تا صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S8 را بزرگ تر از آن چیزی که برنامه ریزی کرده بود، طراحی کند تا با این کار مشتریانی که طرفدار گوشی نوت 7 بودند ولی بر اثر فراخوانی مجبور به پس دادن گوشی هایشان شدند را به خرید گلکسی S8 مجاب کند. بر اساس گفته های تحلیلگران محلی، ” برای جذب طرفداران گوشی های سری نوت که صفحه نمایش های بزرگتر را ترجیح می دهند، سامسونگ تصمیم گرفته است تا برای هر دو مدل گوشی های گلکسی اس 8 صفحه نمایش های بزرگتری در نظر بگیرد.”

برای مدل بزرگتر گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 هنوز نامی انتخاب نشده است؛ اما به نظر می رسد که سامسونگ از نام “پلاس” برای این گوشی استفاده کند.

آیا شما با افزایش اندازه صفحه نمایش گلکسی S8 موافقید و یا اینکه گوشی هایی با اندازه کوچک تر را ترجیح می دهید؟ نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر