;
coinex

پس از نوت 7 این بار یک دستگاه سامسونگ گلکسی جی 5 منفجر شد

سامسونگ گلکسی جی 5 منفجر شد

بعد از خبر های مختلفی که درباره انفجار نوت 7 در خبرگزاری های مختلف جهان مخابره شد، این بار یک دستگاه سامسونگ گلکسی جی 5 منفجر شد. یکی دیگر از گوشی‌های محبوب سامسونگ در جهان منفجر شد؛ اما هنوز این گوشی مانند نوت 7 فراخوانده نشده است.

این بار یکی دیگر از گوشی‌های پرفروش سامسونگ، گلکسی جی 5 که یکی از کالاهای اساسی بازار سامسونگ است و سهم زیادی در فروش موبایل‌های این برند دارد، دچار این حادثه شد.

روز یکشنبه، یک دستگاه سامسونگ گلکسی جی 5 در دستان لامیا بویردین فرانسوی منفجر شد. این خانم فرانسوی در رابطه با این اتفاق گفت که در مهمانی خانوادگی حضور داشت و پسرش موبایل وی را در دست گرفته بود که یک دفعه گوشی به طور غیر طبیعی‌ای داغ شد، او به سرعت از پسرش درخواست می‌کند تا گوشی را به وی برگرداند، سپس متوجه می‌شود که گوشی درحال متورم شدن است و از دستگاه دود بلند می‌شود. پس از مشاهده این صحنه به سرعت گوشی را به نقطه دورتری پرتاب می‌کند.

همچنین وی اضافه کرد: “وقتی دودی را که از دستگاه بلند می‌شد دیدم، به شدت وحشت زده شدم و تنها واکنشی که می‌توانستم انجام دهم این بود که گوشی را به نقطه دورتری پرتاب کنم.”

چیزی که پس از این اتفاق افتاد کاملاً مشابه اتفاقاتی بود که این چند مدت اخیر در 10 گزارش انفجار گلکسی نوت 7 شاهد آن بودیم. ابتدا دستگاه آتش گرفت و منفجر شد و سپس بخاطر شدت انفجار کاور پشت گوشی به هوا پرتاب شد. خوشبختانه فرد دیگری که در محل حادثه حاضر بود دستگاه آتش گرفته را به سرعت خاموش کرد و مانع خسارات و اتفاقات بعدی شد.

به گفته این خانم فرانسوی وی گوشی را ماه ژوئن گذشته به صورت آنلاین از یک وب سایت خرده فروشی با مقداری تخفیف خریداری کرده بود. این زن ساکن شهر پائو در جنوب غربی فرانسه است و سه فرزند دارد. حتی فکر کردن به این که اگر این زن نتوانسته بود گوشی را از دست پسرش بگیرد چه اتفاقاتی ممکن بود بیافتد، ناراحت کننده است.

به هر حال، هنوز این اتفاق یک مورد خاص و استثنا است. گوشی‌های سامسونگ گلکسی جی 5 تنها چند ماه است که وارد بازار شده و میلیون‌ها فروش داشته اند؛ اما گزارش دیگری درباره انفجار این گوشی‌ها تا کنون منتشر نشده است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر