;
coinex

گوشی های ارزان قیمت اپل که تعمیر شده اند در بازار آمریکا به فروش می‌رسند

گوشی های ارزان قیمت اپل که تعمیر شده اند در بازار آمریکا به فروش می‌رسند

گوشی های ارزان قیمت اپل که تعمیر شده اند در بازار ایالات متحده فروخته می‌شوند.

اپل به تازگی اقدام به فروش گوشی‌های مرمت ‌شده‌ی خود در وب ‌سایتش کرده است. این طرح اپل که در سراسر آمریکا به اجرا در آمده به علاقه مندان این برند گوشی‌های هوشمند این امکان را می‌دهد که با قیمت کمتری گوشی مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنند. این گوشی‌ها مانند گوشی‌های معمولی اپل از امکانات، برنامه‌ها، سرویس‌های اپل و گارانتی معتبر این شرکت بهره مند هستند.

در حال حاضر اپل گوشی‌های آیفون مدل 6S و 6S plus را در این طرح به فروش می‌رساند. قیمت آیفون 6s با ظرفیت حافظه 16 گیگابایتی، ۴۹۹ دلار و آیفون 6S plus  با همین میزان حافظه، به قیمت ۵۲۹ دلار برای فروش گذاشته‌ شده‌اند. این گوشی‌ها از گوشی‌های معمولی ۱۰۰ دلار ارزان‌تر هستند. این دستگاه‌ها قفل شده نیستند و می‌توانید از هر سیم ‌کارتی بر روی آن استفاده کنید و دارای یک سال گارانتی برای تعویض هستند. باتری‌های این گوشی‌ها و همچنین قاب بیرونی آن‌ها کاملاً توسط شرکت اپل تعویض شده‌اند.

با معرفی کردن این طرح به بازار فروش، اپل اکنون می‌تواند تا حدودی با گوشی‌های ارزان قیمت‌ تر اندروید در بازار به رقابت بپردازد و نظر خریدارانی که می‌خواهند گوشی‌هایی با این حدود قیمت بخرند را به خود جلب کند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر