;
coinex

با اپلیکیشن spotlight در گوشی‌های اندروید، مرکز کنترلی شبیه به دستگاه‌های آیفون داشته باشید

با اپلیکیشن spotlight در گوشی‌های اندروید، مرکز کنترلی شبیه به دستگاه‌های آیفون داشته باشید

با اپلیکیشن spotlight در گوشی‌های اندروید خود مرکز کنترلی شبیه به دستگاه‌های آیفون داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید :

با اینکه بیشتر طرفداران اندروید به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که شبیه برنامه‌های ios باشد، علاقه ندارند؛ اما بعضی از این ویژگی‌ها آن‌ قدرها که از آن‌ها دوری می‌شود بد نیستند. بعضی از برنامه‌های ios که دیگر خیلی کلیشه‌ای و قدیمی نشده باشند، می‌توانند منبع الهام خوبی برای برنامه نویسان اندرویدی باشد تا بشود آن‌ها را در دستگاه‌های اندروید نیز اجرا و استفاده کرد.

یکی از این ویژگی‌ها Control Center بر روی دستگاه‌های ios است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که به راحتی و به سرعت بتوانید به بعضی از برنامه‌ها و سرویس‌های کاربردی دسترسی پیدا کنید. هم اکنون دارندگان گوشی‌های اندروید می‌توانند از قابلیت شبیه به “مرکز کنترل” در گوشی‌های خود بهره ببرند و بتوانند از آن به عنوان میانبری برای دسترسی سریع به برنامه‌های دلخواهشان استفاده کنند.

آنچه اپلیکیشن spotlight به شما ارائه می‌دهد قابلیتی ساده و کارآمد است. این برنامه که شبیه مرکز کنترل در اپل است و در صفحه‌ی اصلی گوشی قرار می‌گیرد به کاربر این امکان را می‌دهد تا خیلی از برنامه‌هایشان را در دسترس خود قرار دهند و هم چنین بتوانند برنامه‌ی پخش کننده‌ موسیقی دلخواه را در این صفحه داشته باشند و آن را به آسانی کنترل کنند. برای دسترسی به این صفحه همانند آنچه در گوشی‌های آیفون وجود دارد فقط لازم است که انگشت خود را بر روی صفحه از پایین به سمت بالا بکشید. به این صورت شما می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید، اما ممکن است باز کردن این برنامه به آسانی آنچه شما فکر می‌کنید نباشد و به جای آن برنامه‌ی Google Pixel و یا برنامه‌های دیگری بازشوند.

شما می‌توانید با تغییر برنامه‌های موجود در این برنامه، برنامه‌های مورد نظر خود را به این قابلیت اضافه کنید. هچنین می‌توانید رنگ و تم این صفحه را نیز به دلخواه خودتان عوض کنید. از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده‌ این برنامه می‌شود به قابلیت اضافه کردن برنامه‌های مورد علاقه به بالای صفحه‌ این برنامه اشاره کرد.

لینک دانلود اپلیکیشن 

 

spotlight

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر