;
coinex

تمام بازی های Call of Duty بر روی اپ استور با تخفیف ویژه در دسترس علاقه مندان

تمام بازی های Call of Duty

تمام بازی های Call of Duty بر روی اپ استور با تخفیف ویژه در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. برای معرفی آن ها با تکرا همراه باشید :

هفته‌های گذشته روزهای هیجان انگیزی برای طرفداران بازی Call of Duty بوده است. کمپانی سازنده‌ی این بازی پرطرفدار اخیرا ورژن های جدیدی از این بازی را معرفی کرده است که موجب ستایش همگان قرار گرفتند. بازی های Call of Duty با نام‌های Infinite Warfare and Call of Duty و Modern Warfare Remastered games به بازار بازی‌های ویدیویی معرفی شدند.

هر دوی این بازی‌ها مورد تحسین منتقدان بازی‌های کامپیوتری قرار گرفتند؛ هر چند که گیمر ها نظر دیگری دارند. عده‌ای معتقدند که تغییرات بازی Infinite Warfare به اندازه‌ای نبوده است که بتواند نظر آن‌ها را به خود جلب کند.

با این وجود اگر این دو بازی هم نمی‌توانند اشتیاق شما را به بازی‌های با سرعت بالا تامین کنند، ما برای شما چهار بازی دیگر را هم در ادامه معرفی کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را از اپ استور برای دستگاه‌های اپل خود دانلود کنید.

به مناسبت اینکه این بازی بر روی کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی ارائه شده است، شرکت سازنده‌ی این بازی‌ها آن‌ها را با قیمت کمتری به مدت محدود بر روی اپ استور قرار داده است.

پس اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از بازی‌هایی با سرعت بالا لذت می‌برید، هم اکنون می‌توانید با قیمت 1.99 دلار بازی های کال آف دیوتی را از اپ استور اپل خریداری کنید. البته تعدادی از این بازی‌ها نیز از قبل به صورت مجانی موجود است. بازی های Call of Duty Zombies، Call of Duty Zombies HD، Call of Duty Black Ops Zombies و Call of Duty Strike Team هم اکنون با قیمت ذکر شده در دسترس کاربران محصولات اپل قرار گرفته‌اند.

سال‌هاست که برای این بازی‌ها آپدیت جدیدی ارائه نشده و در طی این سال‌ها محتوای جدیدی به این بازی‌ها اضافه نشده است. بعضی از این بازی‌ها که در آن‌ها باید به اینترنت دسترسی داشته باشید تنها با وای فای به اینترنت وصل می‌شوند و این بازی‌ها اینترنت سیمکارت را پشتیبانی نمی‌کنند.

با این حال، این مشکلات آن ‌قدرها هم برای طرفداران این بازی، بزرگ به نظر نمی‌رسند. در پایین این متن ما برای شما لینک دانلود نسخه‌ی ارزان‌تر این بازی‌ها در اپ استور را قرار داده‌ایم. آن‌ها را امتحان کنید.

Call of Duty Zombies، Call of Duty Zombies HD، Call of Duty Black Ops Zombies و Call of Duty Strike Team

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر