;
coinex

کامیونت برقی Charge تنها در عرض 4 ساعت مونتاژ می شود!

کامیونت برقی Charge تنها در عرض 4 ساعت مونتاژ می شود!

شرکت خودروسازی بریتانیایی Charge، از کانسپت (طرح مفهومی) خود “آینده کامیون های برقی” رونمایی کرد. کانسپت این شرکت ساخت خودروی خودران است که تنها در عرض چهار ساعت مونتاژ می شود.  Charge، هفته گذشته در کنفرانس Wired 2016 از این کامیون به عنوان، جایگزینی برای کامیون های فعلی رونمایی کرده بود. این شرکت قصد دارد تا با ساخت کامیونت برقی Charge ، مدلی مقرون به صرفه تر، ایمن تر و سازگارتر با محیط زیست نسبت به کامیون های فعلی ارائه دهد.

دنیس اسوردلف، مدیر عامل شرکت Charge می گوید: “ما کامیون های امروزی را کاملا غیر قابل قبول می دانیم. و در حال از میان برداشتن موانع برای ورود این وسایل نقلیه با قیمتی هم رده کامیون های معمولی هستیم. “

کامیونت برقی Charge از کامپوزیت های فوق العاده سبک و قطعاتی از جمله لوازم جانبی الکترونیکی و موتورهای سفارشی سازی شده ساخته شده است. این شرکت ادعا می کند، این به تنهایی هزینه های عملیات ساخت کامیون را تا بیش از 50 درصد کاهش خواهد داد. این شرکت خودروسازی بریتانیایی می گوید؛ مونتاژ کامیون بسیار راحت است. به این ترتیب که حتی یک نفر می تواند آن را در عرض چهار ساعت مونتاژ کند.

به گفته شرکت: “در صنعتی که قیمت و وزن عوامل تعیین کننده ای محسوب می شوند، این به متحول کردن بخش تدارکات بسیار پیچیده (صنعت خودروسازی) کمک خواهد کرد. بازتاب سادگی طراحی این کامیون را می توانید در سادگی مونتاژ آن مشاهده کنید.”

درصد آلایندگی این خودروی برای 100 مایل (160 کیلومتر) اول مسافت طی شده، صفر است؛ اما این کامیون برای سفرهای دیگر (طولانی تر) با حالت دوگانه، امکان طی 500 مایل (805 کیلومتر) را خواهد داشت.

شرکت Charge در حال طرح ریزی برای افتتاح نخستین کارخانه خود، در سال 2017، در نزدیکی دفتر مرکزی فعلی خود در آکسفوردشایر، انگلستان است. اسوردلف انتظار دارد، این کامیونت خودران مدتی پس از آن راهی جاده ها شود.

.

منبع: dezeen

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر