;
coinex

ویژگی جدید سیری ؛ پرداخت های پی‌پل نیز با این دستیار صوتی امکان‌پذیر شد

ویژگی جدید سیری ؛ پرداخت های پی پل نیز با سیری امکان‌پذیر شد

ویژگی جدید سیری قادر به پرداخت های پی پل است. از روز گذشته، پی پل می‌تواند تنها با استفاده از صدای شما به ارسال و درخواست پول از افراد مورد مشخص بپردازد. این ویژگی به لطف نام تجاری جدید پی پل یعنی ادغام با دستیار صوتی هوشمند سیری امکان‌پذیر شده است.

به گفته پی پل، ساله گذشته مبلغی بالغ‌ بر 41 میلیارد دلار در معاملات نظیر به نظیر (P2P) منتقل ‌شده بود. معاملات نظیر به نظیر معاملاتی هستند که در آن‌ها هیچ تاجری دخالت ندارد. برای مثال، انتقال وجه به کودکان خود برای خرید غذا و یا ارسال کارت کریسمس دیجیتالی برای نوه‌های خود. این موضوع به این معنی است که هنوز برای خریدهای واقعی نمی‌توانید از این ویژگی جدید، یعنی کنترل با Siri استفاده کنید. به ‌طور مثال با استفاده از این ویژگی قادر به انجام دادن پرداخت‌های سایت آمازون نیستید.

برخی از فرمان‌های صوتی که توسط پی پل داده ‌شده این موارد هستند; سلام سیری، برای بیل با استفاده از پی پل 50 دلار ارسال کن. با استفاده از پی پل برای ژانت به ‌منظور خرید خواربار 125 دلار ارسال کن. به ‌وسیله پی پل از پدر 20 دلار درخواست کن. در فیلم تبلیغاتی این ویژگی نشان داده  ‌شده که دستورات مشابه در زبان‌های مختلف از جمله روسی و فرانسوی در Siri قابل‌ استفاده هستند.

ویژگی جدید سیری برای کاربران نسخه 10 iOS  که در 30 کشور زیر هستند، قابل‌استفاده است: استرالیا، اتریش، بلژیک (فرانسوی و هلندی)، برزیل، کانادا (انگلیسی و فرانسه)، چین، دانمارک، فنلاند (فنلاندی)، فرانسه، آلمان، هنگ‌ کنگ (کانتونی)، هند، اسرائیل (عبری)، ایتالیا، ژاپن، مالزی (مالایی)، مکزیک، هلند، نیوزیلند، نروژ، روسیه، عربستان سعودی (به عربی)، سنگاپور (انگلیسی)، اسپانیا، سوئد، سوئیس (فرانسوی، آلمانی، و ایتالیایی)، تایلند، انگلستان، امارات متحده عربی ( زبان عربی) و ایالات ‌متحده.

 پی پل هنوز اعلام نکرده که قصد انتشار این قابلیت در کشورهای دیگر را دارد یا خیر. با این ‌حال، آیا ویژگی جدید سیری به دستیار گوگل نیز منتقل خواهد شد؟ ما که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر