;
coinex

5 برنامه اندروید و iOS برای دوستداران پرشور هنر

5 برنامه اندروید و iOS برای دوستداران پرشور هنر

در این مقاله قصد داریم تا 5 برنامه اندروید و iOS برای دوستداران پرشور هنر را معرفی کنیم. در ادامه با تکرا همراه باشید :

5 برنامه اندروید و iOS برای دوستداران پرشور هنر

دوستداران هنر می‌توانند از برنامه‌های سازمان‌دهی شده متناسب باعلاقه خود استفاده کنند. در اینجا 5 برنامه‌ که برای ساخت آثار هنری مناسب و دارای فیلترهایی برای عکس هستند و یا مجموعه‌ای از تصاویر مربوط به دوران گذشته را در اختیار شما قرار می‌دهد، گردآوری کرده‌ایم تا با کمک آنان به ایجاد تصاویر هیجان‌انگیز بپردازید.

به غیر از یک مورد بقیه این برنامه‌ها برای هر دو سیستم‌عامل قابل دریافت هستند. از آن‌ها لذت ببرید و با کلیک کردن بر روی تصاویر آنها را در اندازه واقعی خود ببینید.

Google Arts & Culture

(فرهنگ و هنر گوگل)

لینک دانلود اندروید و ios

این برنامه گوگل به شما اجازه می‌دهد تا به آثار هنری، مصنوعات و دیگر چیزهای خوب از جمله موزه‌ها، آرشیوها و دیگر مجموعه‌های هنری و فرهنگی دسترسی پیدا کنید. این برنامه به شما امکان بزرگنمایی تصاویر، ذخیره کردن آن‌ها، مطالعه اطلاعات تصاویر، دسته‌بندی تصاویر، تماشای 360 درجه موزه‌ها، مشاهده مکان‌های هنری و آثار باستانی ، یادگیری درباره آثار هنری، کشف سنگ‌های پنهان و داستان پشت سر آن‌ها را برای شما با توجه به بازه زمانی و رنگ‌ بندی فراهم می‌سازد.

Prisma

(پریسما)

لینک دانلود اندروید و ios

همان‌طور که می‌دانید، اپلیکیشن پریسما یا پریزما (تلفظ درست آن پریزما است؛ اما با نام پریسما نیز بسیار معروف است) به همراه فیلترهای مدرن و افکت‌های چشم‌نوازی که دارد تصاویر تلفن شما را تبدیل به یک اثر هنری فوق‌العاده می‌کند. این برنامه تصاویر شما را به آثار هنری در سبک‌های هنرمندان معروف همچون مانک و پیکاسو تبدیل می‌کند. ترکیب منحصر به ‌فرد شبکه‌های عصبی و هوش مصنوعی هنری، لحظات به ‌یاد ماندنی شما را به یک اثر هنری زیبا تبدیل می‌کند.

Pixel Art Maker

(هنر ساز پیکسل)

لینک دانلود اندروید و ios

این یک برنامه طراحی سرگرم ‌کننده است که به ‌واسطه رابط کاربری ساده و کنترل‌های بصری به هر کسی اجازه می‌دهد تا آثار هنری پیکسلی بسازد. استفاده از این برنامه بسیار راحت است چرا که تمام تمرکزش بر روی حداقل توابع ضروری بوده است. همچنین به شما اجازه می‌دهد تا اثر هنری پیکسلی خود را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر ، فیس‌‌بوک و دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

The Metropolitan Museum of Art

(موزه هنر متروپولیتن)

لینک دانلود اندروید و ios

این برنامه، ساده‌ترین راه برای دیدن آن چیزی است که هر روز در موزه هنر متروپولیتن اتفاق می‌افتد. این برنامه دارای یک نقشه از موزه است که توانایی سنجاق کردن محل وقایع هنری، نمایشگاه‌ها و آثار هنری را نیز دارد. در این برنامه توصیه‌هایی از آنچه می‌بینید به شما ارائه می‌شود، از آثار هنری گرفته تا معماری و همچنین دارای لیست کاملی از نمایشگاه‌ها، وقایع و چگونگی بازدید از هر سه مکان موزه است. شما می‌توانید تاریخ، وقایع هنری و نمایشگاه‌های مورد علاقه خود را در تقویم اضافه و ذخیره کنید.

 

Art Opps

(هنر اوپس)

لینک دانلود اندروید

تعداد متعددی وب‌سایت آنلاین، شبکه‌ها، فهرست‌های پستی، خبرنامه‌ها، صفحات خانگی و دیگر منابع برای اختصاص دادن به هنرمندان وجود دارد. این برنامه تمام این اطلاعات را جمع‌آوری و سازمان‌دهی کرده و برای هنرمندان و مخاطبان در سراسر جهان قابل‌ دسترس قرار داده است. این برنامه محیطی رایگان را برای هنرمندان و سازمان‌های فرهنگی فراهم ساخته که با هم به تبادل اطلاعات هنری بپردازند. سازندگان این برنامه با نهادهای فرهنگی، سازمان‌های غیردولتی، جشنواره‌های تیمی، وب‌سایت‌ها و مردم سراسر جهان برای اضافه کردن محتوای جدید و بهبود برنامه به‌ صورت روزانه همکاری می‌کنند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر