;
coinex

5 عدد از بهترین برنامه های ویرایش فیلم برای iOS

5 عدد از بهترین برنامه های ویرایش فیلم برای iOS

در این مقاله 5 عدد از بهترین برنامه های ویرایش فیلم برای iOS به شما معرفی می کنیم که حتما خوشتان خواهد آمد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

نرم افزارهای ویرایش فیلم معمولا به دو شکل کلی هستند، یک مدل که فیلم‌ها را به ‌صورت خودکار از گالری شما انتخاب می‌کنند و از کنترل کاربری محدودی برخوردار هستند و مدل دیگر که دارای کنترل جامع‌تر برای ویرایش فیلم و مخلوط کردن آن با موسیقی هستند. پس بنا به اولویت‌های خود برای ویرایش فیلم و انطباق آن با تلفن خود نیازمند پیدا کردن برنامه iOS مناسب هستید.

بهترین برنامه های ویرایش فیلم برای iOS :

iMovie

یکی از بهترین برنامه های ویرایش فیلم برای iOS اپلیکیشن iMovi است. این برنامه توسط اپل ساخته ‌شده که برای ویرایش فیلم ضروری است. این اپلیکیشن دارای یک طراحی ساده با امکان تشخیص حرکات مالتی تاچ (چند لمس همزمان) است و به شما امکان مرور در گالری فیلم‌ها ، اشتراک‌ گذاری لحظات مورد علاقه، ساخت فیلم‌های زیبا و در نهایت تماشای آن‌ها در دیگر دستگاه‌های خود را می‌دهد.

شما با این برنامه امکان انتخاب از بین 14 قالب نمایشی و 8 پوسته هماهنگ شده با عنوان، موسیقی و استفاده از 10 فیلتر طراحی ‌شده توسط اپل را دارید. همچنین می‌توانید فیلم‌های خود را حرکت آهسته و یا سریع کنید و به آن‌ها ویژگی تصویر در تصویر و یا تقسیم تصویر را بدهید و در نهایت به آن‌ها موسیقی متن اضافه کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود از اپ استور

 

Pinnacle Studio Pro

استفاده از این برنامه بسیار راحت است. به شما اجازه می‌دهد تا به ‌سرعت فیلم‌ها، صداها و تصاویر را ویرایش کنید. همچنین می‌توانید کلیپ‌های خود را با امکان “داستان‌پردازی” یا “Storyboard” مرتب کنید. بسیار دقیق آن‌ها را ویرایش کرده و به آن‌ها افکت‌های انتقال با کیفیت بالا و موسیقی متن اضافه کنید. می‌توانید به ‌صورت مستقیم فیلم‌ها را در یوتیوب، فیس‌بوک، باکس و دیگر سرویس‌ها به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید آن‌ها را مستقیم از آی کلود دریافت کنید.

 لینک دانلود از اپ استور

 

LumaFX

این یک برنامه قدرتمند در زمینه شخصی‌ سازی فیلم‌ها با افکت‌های لایه‌ای و رنگ‌های متنوع است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از رنگ‌ها، استایل ها و افکت‌های پیکسلی، انبوهی از افکت را بسازید. می‌توانید به‌ صورت مجزا به هر افکت پارامترهایی را اضافه کرده و یا با امکان keyframing، افکت‌ها را متحرک کنید.

این برنامه به ‌خوبی از فیلم‌های حرکت آهسته 120 و 240 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. به‌آسانی می‌توانید فیلم‌ها را برش دهید، آن ها را بچرخانید و موقعیتشان را عوض کنید، نسبت وجه را تغییر دهید، میزان صدا را تنظیم کنید و به‌طور مستقیم فیلم‌های ذخیره ‌شده در آی کلود را در داخل برنامه دریافت کنید.

لینک دانلود از اپ استور

 

Splice

یکی دیگر از بهترین برنامه های ویرایش فیلم برای iOS اپلیکیشن Splice است. با این برنامه می‌توانید به‌ راحتی ویدیوهای سفارشی و حرفه‌ای را بر روی دستگاه iOS خود بسازید. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا کلیپ‌های تر و تمیز بسازید، افکت‌های انتقال را تنظیم کنید، به فیلم‌ها جلوه حرکت آهسته بدهید، ویدیو را با موزیک همگام‌سازی کنید، فیلتر ها را اعمال و رنگ پس‌ زمینه را تنظیم کنید، اسلایدر متنی بسازید، سرعت پخش را آهسته و یا سریع کنید و در نهایت از انواع بسیار متنوع موسیقی و جلوه‌های صوتی رایگان استفاده کنید.

لینک دانلود از اپ استور

 

Magisto

آخرین اپلیکیشنی که در زمره بهترین برنامه های ویرایش فیلم برای iOS قرار می گیرد، اپلیکیشن مجیستو است. این برنامه به ‌طور خودکار تصاویر و ویدیوهای شما را به‌ عکس‌های متحرک تبدیل می‌کند. می‌توانید تصاویر و ویدیوهای خود را از گالری به این برنامه منتقل کنید و یا از دوربین هوشمند این برنامه برای تصویربرداری استفاده کنید. به ویدیوها از طریق دستگاه خود و یا مجموعه داخل برنامه موسیقی اضافه کنید، افکت‌هایی مانند تثبیت کننده خودکار ویدیو، تشخیص چهره، پالایه‌های ویدیویی و در نهایت ویژگی انتقال یکدست و صاف را به فیلم‌های خود اضافه کنید.

لینک دانلود از اپ استور

 

.

منبع: phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر