;
coinex

پیش فروش کوله پشتی گیمینگ VR ONE از ام اس آی شروع شد

پیش فروش کوله پشتی گیمینگ VR ONE از ام اس آی شروع شد

امروزه هدست‌های واقعیت مجازی یا همان VR بسیار گسترش یافته‌اند و توانسته‌اند دنیای سخت افزارهای قدرتمند کامپیوتری را به چالش بکشند. شرکت تایوانی MSI که از بزرگان صنعت لوازم گیمینگ و سخت افزار کامپیوتری است یک محصول جدید و عجیب را روانه بازار کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

کامپیوتر VR ONE از شرکت ام اس آی یک محصول نسبتا جدید و قدرتمند است که می‌تواند تجربه‌ای فوق العاده‌ای از یک سیستم قدرتمند و مناسب برای استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی را برای شما رقم بزند. کمپانی MSI برای این کامپیوتر که در قالب کوله پشتی برای قابلیت حمل و نقل بیشتر طراحی شده است از بالاترین و با کیفیت‌ترین سخت افزارهای قدرتمند خود استفاده کرده است که در نهایت خروجی آن شاهکاری برای عاشقان دنیای گیم و واقعیت مجازی است.

پیش فروش کوله پشتی گیمینگ VR GO از شرکت ام اس آی آغاز شده است. محصول MSI VR GO یک کامپیوتر قدرتمند و قابل حمل به صورت کوله است که قیمت بالایی دارد.

از مشخصات سخت افزاری یکی از مدل‌های کوله پشتی گیمینگ VR ONE باید به پردازنده Core i7 از شرکت اینتل، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR4، حافظه اس اس دی ۲۵۶ گیگابایتی و کارت گرافیک GeForce GTX 1060 پاسکالی انویدیا اشاره کرد.

شایان ذکر است قیمت این سیستم قدرتمند و قابل حمل 200 دلار است که قیمتی مناسب برای یک سیستم گیمینگ به شمار می‌آید. مشخصات سخت افزاری نسخه دیگر کوله پشتی گیمینگ VR ONE کمی ارتقا یافته است. این نسخه دارای 512 گیگابایت حافظه اس اس دی، و همچنین کارت گرافیک GeForce GTX 1070 پاسکالی انویدیا است. قیمت این نسخه 2300 دلار است.

پیش فروش کوله پشتی گیمینگ VR GO از شرکت ام اس آی آغاز شده است. محصول MSI VR GO یک کامپیوتر قدرتمند و قابل حمل به صورت کوله است که قیمت بالایی دارد.

شما از هم اکنون می‌توانید هر کدام از نسخه‌های کوله پشتی گیمینگ VR ONE را از فروشگاه آنلاین newegg.com خریداری کنید. همچنین شما می‌توانید کمی صبر کنید؛ چرا که شرکت تایوانی MSI عرضه این محصول را به طورر رسمی در 30 نوامبر آغاز خواهد کرد و در این زمان می‌توانید با مراجعه به مراکز فروش محصولات ام اس آی و یا وب سایت اصلی این شرکت، این محصول را خریداری نمایید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر