;
coinex

منتظر به روزرسانی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 باشید

به روزرسانی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10

سال 2016 میلادی در حال اتمام است؛ اما شرکت اچ تی سی هنوز آپدیت سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا را برای سه موبایل بالارده خود یعنی اچ تی سی One M9 و One A9 و آخرین پرچمدارش یعنی گوشی هوشمند اچ تی سی 10 منتشر نکرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

بزودی سیستم عامل اندروید 7 نوفا برای گوشی HTC 10 عرضه خواهد شد. دارندگان HTC 10 می‌توانند طی یک الی دو ماه آینده از اندروید نوقا لذت ببرند.

شرکت تایوانی و معروفی اچ تی سی یکی از بزرگان صنعت موبایل جهان است که چندی پیش موبایل اچ تی سی بولت را معرفی کرد. شرکت HTC دیگر مانند چند سال گذشته در میان کاربران محبوبیت ندارد و فروش و شهرت گذشته‌اش را از دست داده است. یکی از راه‌های کاربردی و مناسب شرکت‌های سازنده موبایل ارائه آپدیت‌های منظم امنیتی و منتشر کردن جدیدترین سیستم عامل برای موبایل‌های پرچمدار است.

طبق اطلاعاتی که در ماه اکتبر منتشر شده، شرکت اچ تی سی قصد دارد با ارائه به روزرسانی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 و دیگر موبایل‌های بالارده اچ تی سی One M9 و اچ تی سی One A9 کاربران خود را در استفاده از موبایل‌های اچ تی سی ترغیب کند.

اکنون به پایان سال 2016 میلادی نزدیک هستیم و باید گفت به روزرسانی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 قطعی خواهد بود و هر لحظه ممکن است این سیستم عامل در اختیار دارندگان این تلفن هوشمند قرار بگیرد.

به روزرسانی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10

یکی از توسعه دهندگان رام محصولات شرکت اچ تی سی با نام LlabTooFeR که پرونده درخشانی در زمینه افشای اطلاعات محصولات این کمپانی دارد، چندی پیش اعلام کرد که به روزرسانی اندروید نوقا برای اچ تی سی 10 تا پایان نوامبر یا اوایل دسامبر سال میلادی جاری منتشر خواهد شد.

طبق  عادت اچ تی سی ، این به روزرسانی ابتدا در اروپا عرضه خواهد شد و سپس بعد از مدت کوتاهی در دیگر نقاط دنیا جهان در دسترس صاحبان گوشی اچ تی سی 10 قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است فعلا هیچ خبری از به روزرسانی برای موبایل‌های M9،A9 از شرکت  تایوانی اچ تی سی نیست و باید کمی بیشتر صبر کرد.

بزودی سیستم عامل اندروید 7 نوفا برای گوشی HTC 10 عرضه خواهد شد. دارندگان HTC 10 می‌توانند طی یک الی دو ماه آینده از اندروید نوقا لذت ببرند.

از جمله ویژگی‌های پیش فرض اندروید 7 باید به App Shortcuts که همانند قابلیت تاچ سه بعدی در موبایل آیفون است، اشاره کرد. همچنین در اندروید 7 شاهد قابلیت‌هایی چون نوتیفیکشن‌های اکتیو، حالت چند پنجره‌ای و بهبود حالت Doze اشاره کرد. انتظار می‌رود شرکت اچ تی سی قابلیت‌هایی را برای اچ تی سی 10 بر اساس سخت افزار موبایل به صورت سفارشی به این به روزرسانی اضافه کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر