;
coinex

با اپلیکیشن Fingerprint Gestures ژست های حرکتی اثر انگشت را برای هر دستگاه اندروید مارشمالو فعال کنید

اپلیکیشن Fingerprint Gestures

در این مقاله قصد داریم تا اپلیکیشن Fingerprint Gestures را معرفی کنیم که ژست های حرکتی اثر انگشت را برای هر دستگاه اندروید نسخه مارشمالو فعال می‌کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

حدود دو هفته پیش خبرهایی درباره‌ی برنامه ای منتشر شد که نشان می‌داد امکان فعال کردن ژست‌های حرکتی اثر انگشتی که در تلفن‌های گوگل پیکسل و پیکسل XL وجود دارد را برای هر دستگاه اندرویدی فراهم می‌کند. آن برنامه توسط توسعه XDA یعنی ztc1997 ساخته‌شده بود؛ اما هیچ‌گاه به ‌طور رسمی در پلی استور گوگل منتشر نشده بود و برای استفاده از آن لازم بود تا برنامه را به‌ صورت دستی بر روی دستگاه خود نصب کنید.

اگر به هر دلیلی به دنبال برنامه دیگری هستید که تمام ویژگی‌های آن برنامه را داشته باشد بهتر است برنامه Fingerprint Gestures را که توسط SuperThomasLab ساخته‌ شده است را امتحان کنید.

این برنامه که به‌ صورت رایگان در پلی استور گوگل قرار دارد به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه را برای هر گونه حرکت اثر انگشت مانند تک ضربه، دو ضربه و یا کشیدن به طرفین به ‌منظور کنترل بیشتر تلفن هوشمند خود، تنظیم کنید.

به‌ عنوان ‌مثال می‌توانید برنامه را به‌ گونه‌ای تنظیم کنید که با کشیدن انگشت خود به سمت پایین ‌بر روی سنسور اثر انگشت نوار اطلاع‌ رسانی پایین بیاید، با یک‌ بار ضربه بر روی سنسور برنامه خاصی باز شود و یا با دو بار ضربه زدن، تلفن به حالت خواب برود. در این برنامه با امکانات بیشتری برای شخصی سازی مواجه خواهید شد، البته لازم به ذکر است که برای استفاده برخی از این امکانات، گوشی شما نیاز به روت شدن دارد.

بعد از چند ساعت استفاده از این برنامه بر روی نکسوس 6P، تحت تأثیر امکانات بی ‌نظیر آن قرار گرفتیم که این امکانات و شخصی سازی ها بسیار گسترده‌تر از برنامه‌ای بود که چند هفته پیش معرفی شد، پس قطعا این برنامه ارزش امتحان کردن را خواهد داشت.

اپلیکیشن Fingerprint Gestures بر روی تمام دستگاه‌هایی که از اندروید مارشمالو یا نسخه‌های بالاتر استفاده می‌کنند قابل‌ نصب است؛ اما نکته مهم این است که دستگاه شما باید سنسور اثر انگشت داشته باشد. توسعه‌دهنده اپلیکیشن Fingerprint Gestures می‌گوید که این برنامه فقط از API اثر انگشت گوگل پشتیبانی می‌کند.

برای دانلود این برنامه از گوگل پلی اینجا کلیک کنید.

.

منبع : androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر