;
coinex

LG بیش از 200 هزار دستگاه گوشی هوشمند ال جی V20 را در ایالات ‌متحده فروخته است

LG بیش از 200 هزار دستگاه گوشی هوشمند ال جی V20 را در ایالات ‌متحده فروخته است

کمپانی LG بیش از 200 هزار دستگاه گوشی هوشمند ال جی V20 را در ایالات ‌متحده فروخته است که به نسبت فروش گوشی سال پیش این شرکت یعنی ال جی V10 رقم بالایی است.

ال جی اعلام کرده که از تاریخ 28 اکتبر تاکنون بیش از 200 هزار عدد از گوشی هوشمند ال جی V20 را در ایالات ‌متحده به فروش رسانده است. به گفته این شرکت هر روز حدود 20 هزار دستگاه گوشی ال جی وی 20 فروخته می‌شود که این عدد دو برابر فروش گوشی LG V10 در سال گذشته است.

این تلفن هوشمند که در تمام قسمت‌های ایالات‌ متحده در دسترس است، بین 750 تا 800 دلار قیمت دارد.

گوشی ال جی وی 20 اولین تلفن هوشمند است که به ‌صورت پیش‌ فرض از نسخه 7.0 اندروید یعنی اندروید نوقا بهره برده است. با این ‌حال، این تلفن هم ‌زمان با تلفن‌های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL در ایالات متحده عرضه ‌شده که هر دو از نسخه 7.1 اندروید نوقا استفاده می‌کردند.

این تلفن با صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزلوشن HD، در حال حاضر بزرگ‌ ترین گوشی هوشمند در بازار است. لازم به ذکر است که گوشی هوشمند ال جی V20 به لطف پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام  و رم 4 گیگابایتی، یکی از قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند حال حاضر است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حافظه قابل‌ افزایش 64 گیگابایتی و قابلیت‌های صوتی و دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر