;
coinex

سامسونگ اقدام به خرید شرکت Harman به قیمت 8 میلیارد دلار کرده است

سامسونگ اقدام به خرید شرکت Harman به قیمت 8 میلیارد دلار کرده است

سامسونگ اقدام به خرید شرکت Harman به قیمت 8 میلیارد دلار کرده است، با این معامله سامسونگ به برندهای Harman-kardon و JBL نیز دسترسی پیدا می‌کند.

سامسونگ در حال خرید شرکت صنایع بین‌المللی Harman است. شرکت Harman یکی از بزرگ‌ ترین ارائه‌ دهندگان فناوری‌های مرتبط به خودرو بوده و لازم به ذکر است که این شرکت به ‌واسطه سیستم‌های صوتی نیز معروف است.

خرید شرکت Harman توسط سامسونگ یکی از بزرگ ‌ترین قراردادها در زمینه تکنولوژی است. سامسونگ نزدیک به 8 میلیارد دلار برای مالکیت این شرکت هزینه خواهد کرد؛ 11200 دلار به‌صورت نقدی برای هر سهم از شرکت! این ارزش، 28 درصد از ارزش سهام شرکت Harman هنگام بسته شدن قیمت‌ها در روز جمعه بیشتر است.

او-هیون وون، مدیرعامل بخش الکترونیک سامسونگ می‌گوید:

Harman ازنظر فناوری، محصولات و پیوستن به موضوع استراتژی خودمحرک که زمانی ما به دنبال آن بودیم، کاملا مکمل سامسونگ است. همچنین این قرارداد باعث حضور قابل ‌توجه سامسونگ در بازار بزرگ و رو به رشد فناوری، به ‌ویژه محصولات الکترونیکی و فناوری‌های مرتبط به خودرو که یک اولویت استراتژیک است، می‌شود.

با این قرارداد سامسونگ امکان دسترسی به برندهای : JBL ، Harman Kardon ، Mark Levinson ، AKG ، Lexicon، Infinity و Revel را پیدا خواهد کرد. همچنین Harman مجوز برندهای Bowers & Wikins و Bang & Olufsen را که در تجارت فناوریهای مرتبط با خودرو هستند، دارد.

در حالی‌ که توجه اصلی این معامله بر سر محصولات الکترونیکی و فناوری‌های مرتبط به خودروهاست، Harman همچنین می‌تواند دانش صوتی خود را که به‌خوبی امکان ترکیب شدن با لوازم الکترونیکی سامسونگ را دارد، برای این شرکت به ارمغان بیاورد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر