;
coinex

گوشی آیفون 2017 اپل دارای صفحه نمایش های 5 و 5.8 اینچی خواهند بود

گوشی آیفون 2017 اپل دارای صفحه نمایش های 5 و 5.8 اینچی خواهند بود

به گفته تحلیلگران، گوشی آیفون 2017 اپل می تواند به صفحه نمایش های 5 و 5.8 اینچی مجهز شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

سال 2007 بود که استیو جابز، مدیر عامل سابق شرکت اپل به روی صحنه آمد تا از هیجان انگیزترین محصول قرن اخیر رونمایی کند و تحول بزرگی را در عرصه تکنولوژی رقم بزند. او از یک محصولی که آن را یک پخش کننده موسیقی، یک کامپیوتر همراه و یک گوشی می دانست رونمایی کرد و نام آن را آیفون نامید.

سال آینده دهمین سالگرد معرفی گوشی های آیفون شرکت اپل است و از این رو همگان انتظار یک محصول انقلابی را از شرکت اپل دارند و هر روز شاهد اخبار و شایعات گوناگونی پیرامون این گوشی هستیم. اخبار و شایعات به این موضوع اشاره می کنند که گوشی آیفون 2017 اپل که به احتمال زیاد آیفون 8 نام دارد به صورت کامل از شیشه ساخته شده و ظاهرا قرار است حاشیه های دور تا دور این گوشی حذف شده تا بتوان بر روی قاب آیفون های 7، صفحه نمایش های بزرگ تری را جای داد.

این دقیقا همان چیزی است که اخیرا در مورد پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس 8 شنیده بودیم. اینکه سامسونگ قصد دارد تا گلکسی S8 را در همان اندازه گلکسی S7 تولید کند؛ اما به لطف حذف حاشیه های این گوشی و لبه های از دو طرف خمیده و همچنین نبود دکمه خانه و قرار دادن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، می تواند نرخ 90 درصدی نمایشگر به بدنه گوشی را در اختیار کاربران قرار دهد.

مدتی پیش بود که تحلیلگر مشهور محصولات اپل که سابقه درخشانی در دادن اطلاعات درست در مورد گوشی های سال 2017 اپل دارد اعلام کرد که گوشی آیفون 8 پلاس دارای یک صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع سوپر آمولد خواهد بود. حال اما تحلیلگران بارکلیز (Barclays) در یادداشتی که برای مشتریان خود ارسال کرده اند، حدس و گمان ها در مورد صفحه نمایش مدل بزرگ تر گوشی آیفون را تایید کرده اند.

” طراحی گوشی آیفون 2017 اپل به طور 100 درصد، هنوز به اتمام نرسیده و هنوز چیزی قطعی نیست؛ اما ما معتقدیم که رفتن به سمت طراحی با کمترین حاشیه و همچنین لبه های خمیده از جمله مهم ترین تغییرات در این گوشی ها خواهد بود. گوشی آیفون 8 به صفحه نمایش 5 اینچی مجهز خواهد شد که این عدد در آیفون 7، 4.7 اینچ بود و همچنین در آیفون 8 پلاس به صفحه نمایش 5.8 اینچ مجهز خواهد شد که این رقم هم در آیفون 7 پلاس، 5.5 اینچ بود.

به اندازه کافی این موضوع روشن است که جا دادن یک صفحه نمایش 5.8 اینچ در یک فریم 5.5 اینچی نیازمند حذف حاشیه های گوشی است و به نظر می رسد که این صفحه نمایش از نوع آمولد خواهد بود، در حالی که آیفون 5 اینچی از همان پنل LCD قدیمی همچنان استفاده خواهد کرد. شرکت اپل چگونه قرار است این کارها را انجام دهد، موضوعی است که باید صبر کنیم و ببینیم؛ اما چیزی که به واقع مشخص است این است که در سال 2017 گوشی های آیفون شرکت اپل دست خوش یک طراحی مجدد و اساسی خواهند شد.

نظرات خود را در مورد آیفون های بدون حاشیه که قرار است سال آینده معرفی شوند را با ما به اشتراک بگذارید. آیا شما هم همانند ما برای دیدن آیفون 2017 اپل هیجان زده اید؟

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر