;
coinex

آخرین محصول اپل یک کتاب است؛ ساخته های اپل در کالیفرنیا!

آخرین محصول اپل چیزی که به هیچ عنوان، تصور آن را هم نمی کنید، محصولی که اخیرا شرکت اپل قصد فروش آن را دارد یک کتاب است. کتاب اپل!

آخرین محصول اپل چیزی که به هیچ عنوان، تصور آن را هم نمی کنید، محصولی که اخیرا شرکت اپل قصد فروش آن را دارد یک کتاب است. کتاب اپل! در ادامه با تکرا همراه باشید.

دیروز اپل از آخرین محصول خود که یک کتاب است، پرده  ‌برداری کرد. این کتاب حاوی 450 عکس از محصولات اپل است. تاریخ برخی از این عکس‌های به نمایش گذاشته ‌شده، به زمان آی مک 1998 باز می‌گردد. همچنین این مجموعه شامل اطلاعاتی درباره‌ی مواد اولیه و تکنیک‌هایی است که تیم طراحی اپل در دو دهه گذشته از آن استفاده کرده است. نام این کتاب Designed by Apple in California یا ساخته های اپل در کالیفرنیا است.

جانی آیو، مدیر ارشد طراحی اپل، گفت که این کتاب، وقف یاد و خاطره استیو جابز شده است. همچنین آیو درباره دلیل ساخت کتاب اپل توضیحاتی داده است.

در واقع ایده اصلی این کتاب، تلاش برای ساخت چیزی بوده که از ابتدا، باعث انگیزه بخشیدن به استیو جابز شده بود. همچنین این کتاب یادآور هدف و آرزوی ما یعنی حرکت اپل به سمت آینده است. این آرشیو بسیاری از محصولات طراحی و ساخته‌ شده توسط تیم اپل در طول این سال‌هاست که یکجا جمع آوری شده است. امیدواریم این توضیح چگونگی و دلیل ساخت این کتاب را بیان کرده باشد، در حالی ‌که می‌توان گفت که این کتاب منبع مناسبی برای دانش آموزان همه رشته‌های طراحی است.

کتاب ” ساخته های اپل در کالیفرنیا” در دو نسخه کوچک (26 در 32 سانتیمتر) به قیمت 199 دلار و نسخه بزرگ (33 در 41 سانتیمتر) به قیمت 299 دلار، قابل‌ دسترس است.

می‌توانید این کتاب را از فروشگاه آنلاین اپل و یا فروشگاه‌های سراسر دنیا مانند فروشگاهی که در لندن ، سیدنی، پاریس و یا برلین وجود دارد تهیه کنید. لازم به ذکر است که فروش این کتاب از امروز 26 آبان (16 نوامبر)  آغاز شده است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر