;
coinex

تاخیر شاتر دوربین نکسوس 6P و نکسوس 5X خود را با این برنامه اصلاح دوربین، برطرف کنید

تاخیر شاتر دوربین نکسوس 6P و نکسوس 5X خود را با این برنامه اصلاح دوربین برطرف کنید

در اینجا نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که می توانید تاخیر شاتر دوربین نکسوس 6P و نکسوس 5X خود را با آن برطرف کنید. هنگامی ‌که موضوع مقایسه بین دوربین‌های نکسوس 6P و 5X با تلفن پیکسل گوگل می‌شود، دوربین گوگل پیکسل عملکرد بهتری را نشان می‌دهد؛ زیرا دوربین این گوشی بهبود یافته است.

از آنجایی ‌که این عملکرد عالی ناشی از سخت‌افزار و نرم‌ افزار سریع و بهینه تلفن‌های پیکسل است، هیچ هک نرم‌ افزاری به‌ طور کامل نمی تواند عملکرد دوربین گوشی نکسوس شما را مانند تلفن پیکسل کند. با این ‌حال بهبود نرم‌ افزاری از هیچ بهتر است و اگر به دنبال برنامه‌ای برای این کار هستید، باید بگوییم که این برنامه، دوربین تلفن نکسوس شما را به‌ طور چشمگیری بهبود می‌بخشد.

این برنامه که توسط چارلز چو ساخته ‌شده است به شما این امکان را می‌دهد که با دوربین نکسوس 6P و نکسوس 5X خود تصاویری بدون تاخیر شاتر بگیرید. این برنامه که Camera NX V4 نام دارد توسط همان توسعه ‌دهنده‌ای ساخته ‌شده که برنامه تبدیل انیمیشن دکمه خانه نکسوس به انیمیشن دکمه خانه پیکسل را ساخته بود.

چارلز چو در رابطه با این می‌گوید:

تلفن من از نسخه 7.1.1 اندروید استفاده می‌کند و دوربین آن همان دوربین اصلی گوگل است. هنگامی که این نرم افزار را بر روی گوشی خود تست کردم ، شاتر هیچ کندی و تأخیری نداشت؛ البته در آخر شاتر با کمی تأخیر مواجه شد که این هم به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری است.

به دلیل این ‌که برنامه Camera NX V4 یک هک غیر رسمی است، در پلی استور گوگل امکان دسترسی به آن را ندارید. با این ‌حال اگر به ‌اندازه کافی برای نصب این برنامه بر روی تلفن خود شجاع هستید، فاصله کمی تا لذت بردن از عکاسی با دوربین نکسوس 6P  و نکسوس 5X را دارید.

در چند هفته گذشته، برنامه‌های زیادی که ویژگی‌های تلفن‌های پیکسل را داشتند برای دیگر تلفن‌های همراه ارائه شدند. که این برنامه برای رفع تاخیر شاتر دوربین نکسوس 6P و نکسوس 5X نیز یکی از آنهاست.

نظر شما درباره این برنامه چیست؟ آیا فکر می‌کنید که خود گوگل باید مشکل کندی شاتر تلفن‌های نکسوس 5X و 6P را بر طرف می‌کرد؟

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بسیار عالی 

    پاسخ