;
coinex

امکان تماس ویدیویی در واتساپ هم اکنون برای تمامی کاربران

امکان تماس ویدیویی در واتساپ

بالاخره پس از مدت ها امکان تماس ویدیویی در واتساپ نیز فراهم شد تا کاربران این پیام رسان محبوب بتوانند از آن استفاده کنند.

همان طور که پیش از این نیز از واتساپ انتظار می‌رفت، سازندگان این برنامه‌ پیام رسان محبوب برای مدتی در حال امتحان کردن قابلیت تماس ویدیویی بودند تا در صورت مثبت بودن نتایج، آن را در دسترس تمامی کاربران خود قرار دهند.

به نظر می‌رسد که این برنامه در این زمینه نتایج خوبی به دست آورده و سازندگان این برنامه تصمیم گرفتند تا قابلیت تماس ویدیویی را به ویژگی‌های این برنامه اضافه کنند. پیام رسان واتساپ هم اکنون در حال ارائه کردن این قابلیت به کاربران خود است.

امکان تماس ویدیویی در واتساپ تقریبا مثل استفاده از ویژگی تماس صوتی در این برنامه است. با انتخاب آیکون تماس در صفحه‌ مخاطب مورد نظر خود، این برنامه از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید تماس معمولی برقرار کنید یا از سرویس تماس ویدیویی واتساپ استفاده می‌کنید. البته اگر واتساپ شما، این ویژگی را داشته باشد و بخواهید با آن دسته از مخاطبین خود که واتساپ خود را به روزرسانی نکرده‌اند تماس بگیرید، ناچار هستید که به روش قدیمی بسنده کنید.

“ما این ویژگی را برای این ارائه کرده‌ایم چون می‌دانیم که در روابط اجتماعی بین افراد گاهی اوقات فقط متن و صدا برای انتقال کامل آنچه در سر داریم، کافی نیست. گاهی نگاه کردن به نوه‌مان که اولین قدم‌هایش را بر می‌دارد و یا به صورت دخترمان در حالی که دور از ما در حال درس خواندن در دانشگاه است، می‌تواند بیشتر از هر حرف و کلامی تاثیر گذار و مهم باشد.”

این ویژگی به مرور زمان بر روی تمامی دستگاه‌های اندروید، ios و ویندوز فون منتشر خواهد شد. معمولا این نوع برنامه‌ها ویژگی‌های جدید خود را این گونه به کاربران ارائه می‌دهند و ممکن است نتوانید آن را بلافاصله بعد از معرفی در اختیار داشته باشید.

البته در اینجا لازم است این نکته را یادآوری کنیم که خیلی از رقبای واتساپ از مدت‌ها پیش این ویژگی را به کاربران خود ارائه کرده بودند که از میان آن‌ها می‌شود به وایبر، Hangouts و پیام رسان فیسبوک اشاره کرد. باید منتظر باشیم تا ببینیم که آیا در میدان رقابت آن‌ها واتساپ نیز می‌تواند جایگاه مناسبی در میان کاربران به دست بیاورد یا خیر.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر