;
coinex

تصاویر لو رفته از موبایل هواوی پی 10 + مشخصات سخت افزاری

آخرین تصاویر لو رفته از موبایل هواوی پی 10 به همراه مشخصات سخت افزاری

آخرین تصاویر لو رفته از موبایل هواوی پی 10 به همراه مشخصات سخت افزاری این گوشی را در اینجا ببینید.

در ماه ژوئن (خرداد) تنها 2 ماه بعد از اینکه گوشی هواوی پی 9 (P9) رونمایی شد، شایعاتی شنیده شد مبنی بر اینکه موبایل هواوی پی 10 احتمالا برخلاف پی 9 که اسکنر اثر انگشت آن در پشت گوشی قرار دارد، دارای یک اسکنر اثر انگشت در جلوی گوشی خواهد بود.

حال حدودا 5 ماه از عرضه گوشی پی 9 شرکت هواوی می گذرد و این گوشی موفق شده است که فروش خوب 9 میلیونی را در سر تا سر جهان تجربه کند. تصاویر جدید لو رفته از نمونه های اولیه گوشی های هواوی پی 10 به بیرون درز کرده است که شایعات گذشته را تایید کرده و نشان می دهد که این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت در جلوی گوشی خواهد بود.

تصاویر کشف شده از نمونه های اولیه موبایل هواوی پی 10 که امروز بر روی وبسایت Weibo قرار گرفت، نشان می دهد که این گوشی دارای دوربین دوگانه در پشت خود است. به طور حتم دوربین دوگانه ساخت شرکت لایکا ، یکی از جذاب ترین قسمت های گوشی هواوی پی 9 بود که باعث شد مشتریان از آن استقبال بالایی به عمل بیاورند. یکی از دوربین ها به صورت رنگی و دوربین دیگر توانایی عکس گرفتن به صورت تک رنگ را داشت که این باعث می شود تا این گوشی بتواند در شرایط نوری ضعیف عکس های با کیفیت بالایی ثبت کند.

اطلاعات لو رفته از بنچمارک GFXBench نشان می دهد که گوشی هواوی پی 10 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 1440 در 2560 است و قدرت پردازشی این گوشی برعهده چیپست کرین 960 که دارای یک پردازنده ی 8 هسته ای با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G71 است، خواهد بود. یکی از مدل های این گوشی دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است، در حالی که مدل دیگر این گوشی دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

ما هنوز چند ماهی تا معرفی رسمی موبایل هواوی پی 10 فاصله داریم. این بدین معنی است که در ادامه شاهد شایعات ، اخبار و تصاویر لو رفته بیشتری از سخت افزار و طراحی این گوشی خواهیم بود که ممکن است هیچ شباهتی هم با این تصاویر نداشته باشند.

.

منبع : phoneArena  

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر