;
coinex

برای سیستم عامل تایزن برنامه بنویسید تا میلیونر شوید!

برای سیستم عامل تایزن برنامه بنویسید تا میلیونر شوید

شرکت کره‌ای سامسونگ هر ماه، یک میلیون دلار را برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ برای سیستم عامل تایزن قرار داده است. این جایزه حکم یک محرک و تشویق کننده‌ برای برنامه نویسان خواهد داشت تا دوباره این سیستم عامل در میان کاربران محبوب شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

امروزه مردم در جهان به دنبال پلتفرم‌های موبایل با اپلیکیشن‌های متعدد و گسترده هستند تا از موبایل خود به خوبی استفاده کنند. سیستم عامل تایزن ، سیستم عامل اختصاصی شرکت سامسونگ است که از کمبود اپلیکیشن‌های کاربردی و به‌روز رنج می‌برد. شرکت سامسونگ قصد دارد تا با بالا بردن تعداد نرم افزارهای آن، جان دوباره‌ای به سیستم عامل تایزن دهد.

Tizen OS نام سیستم عامل اختصاصی شرکت سامسونگ است که حال و رز خوی ندارد اما سامسونگ قصد دارد توسعه دهندگان را برای ایجاد اپلیکیشن برای Tizen OS ترغیب کند.

شرکت سامسونگ قصد دارد با بالا بردن تعداد نرم افزارهای موجود برای سیستم عامل Tizen OS، این سیستم عامل قدیمی و شناخته شده را از نابودی نجات دهد و تعداد کاربران آن را افزایش دهد.  به همین منظور شرکت سامسونگ موبایل، هر ماه  به 100 اپلیکیشنی که در Tizeon Store بیشتر توسط کاربران دانلود و نصب داشته باشند، به هر کدام مبلغ 10 هزار دلار آمریکا را جایزه خواهد داد که در کل، هر ماه سامسونگ قصد دارد یک میلیون دلار به توسعه دهندگان جایزه اعطا کند.

شما می‌توانید برای ثبت نام در این مسابقه که از فوریه تا اکتبر 2017 برگزار خواهد شد به صفحه Tizen Mobile App Incentive Program مراجعه کنید و  ثبت نام کنید تا شاید یک میلیونر شوید!

گفتنی است که در گذشته شرکت‌هایی چون مایکروسافت و بلک بری نیز برای تشویق و ترغیب توسعه دهندگان خود جوایزی تعیین کردند؛ اما نتوانستند به هدف‌های تعیین شده برای این جوایز دستیابی پیدا کنند. فعلا باید دید آیا سامسونگ می‌تواند با انجام این حرکت درصد کاربران سیستم عامل تایزن را افزایش دهد و روزی آن را به سیستم عامل‌های رایجی چون اندروید و ios برساند یا دوباره تایزن شکستی سخت را تجربه خواهد کرد!

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر