;
coinex

نرم افزار Family Care ؛ والدین نگران، آن را نصب کنید!

نرم افزار Family Care

آیا واقعا نرم افزار Family Care سامسونگ باعث می‌شود که والدین زندگی راحت‌ تری داشته باشند؟ برای پاسخ به این سوال لحظاتی با ما همراه باشید.

سامسونگ قصد دارد که خانواده‌ها با خرید گوشی‌های سامسونگ برای فرزندانشان با خیال آسوده‌تر زندگی کنند. با توجه به گزارش‌های منتشر شده در روز سه شنبه، نرم افزار جدیدی به نام “Family Care” با قابلیت‌های زیادی برای کنترل بیشتر والدین برروی فرزندانشان منتشر شده است. این نرم افزار کنترل والدین، در آینده‌ای نزدیک بر روی گوگل پلی قرار خواهد گرفت و برای کاربران در دسترس خواهد بود، با نرم افزار Family Care ، والدین قادر خواهند بود تا نرم افزارهای به خصوصی را مسدود کرده و از نصب شدن آن‌ها بر روی گوشی فرزندانشان جلوگیری کنند.

در این نرم افزار، والدین درخواست‌هایی مبنی بر تایید نصب برخی برنامه‌ها از سمت فرزندشان دریافت می‌کنند، سپس والدین پس از بررسی قادر خواهند بود که درخواست اجازه نصب را قبول و یا رد کنند. این درخواست‌ها می‌تواند برای مطالب دیگری مانند موسیقی نیز باشند. این برنامه همچنین این قابلیت را در اختیار والدین می‌گذارد تا برای استفاده فرزندشان از گوشی‌های سامسونگ گلکسی محدودیت زمانی تعیین کنند. البته که این محدودیت زمانی‌ها می‌تواند به صورت جدا بر روی نرم افزارها نیز اعمال شوند.

گزارش ها حاکی از این است که در نرم افزار Family Care والدین قادر خواهند بود هشدار و یاد آوری هایی به گوشی سامسونگ گلکسی فرزندشان ارسال کنند، همچنین فرندان نیز این توانایی را دارند تا درخواست‌هایی را بر روی گوشی فردی که اطلاعیه را بر روی گوشی او می‌فرستد، ارسال کنند.

نرم افزار Family Care این قابلیت را به خانواده‌ها خواهد داد تا از مدت زمان استفاده فرزندشان از گوشی‌های سامسونگ گلکسی مطلع شوند. هر به روزرسانی ای که برای گوشی کودکان ارائه شود، بر روی نرم افزار قابل مشاهده خواهد بود.

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار نرم افزار Family Care تعیین نشده است؛ اما هم اکنون نیز برنامه‌های کنترل والدین زیادی در گوگل پلی وجود دارند که برخی از این قابلیت هارا دارا هستند. نرم افزارهای WebWatcher Parental Monitoring و MMGuardian Parent App از نمرات بالایی برخوردار هستند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر