;
coinex

آخرین شایعات درباره گوشی آیفون 8 از یک مدل 5.2 اینچی با طراحی بدون حاشیه خبر می دهند

آخرین شایعات در مورد گوشی آیفون 8

آخرین شایعات در مورد گوشی آیفون 8 از یک مدل 5.2 اینچی با طراحی بدون حاشیه خبر می دهند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید :

تقریبا دیگر بر هیچکس پوشیده نیست که شرکت اپل سال آینده قصد دارد تا بعد از 3 سال که طراحی آیفون ها را بدون تغییر رها کرده بود، دست به تغییرات اساسی در ظاهر گوشی زده و آن را با چهره ای جدید روانه بازار کند. دهمین نسل از گوشی های آیفون که البته آیفون 8 نام دارد با یک تجدید قوای اساسی به رقابت با سایر پرچمداران خواهد پرداخت.

در چند سال گذشته، تقریبا هر سال این خبر را که اپل قصد دارد تا از پنل های آمولد در گوشی های آیفون استفاده کند را می شنویم؛ اما به نظر می‌ رسد سال آینده، بالاخره شاهد حضور این پنل ها حداقل در یکی از مدل های ارتقا یافته آیفون 7 یا آیفون 7 پلاس خواهیم بود.

شایعات جدید در مورد گوشی های آیفون به این موضوع اشاره می کنند که به دلیل کمبود پنل های آمولد و همچنین برخی ملاحظات دیگر، شرکت اپل قصد دارد تا گوشی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را با همان پنل های قدیمی روانه بازار کند؛ اما بزرگ ترین تغییرات به نظر می رسد در یک مدل سومی باشد که شرکت اپل ظاهرا تصمیم گرفته تا این مدل را با یک طراحی کاملا جدید در حالی که حاشیه های دور تا دور گوشی حسابی کم شده، روانه بازار کند.

مدل سوم که انتظار می رود مدلی باشد که قرار است با پنل آمولد روانه بازار شود، گفته می شود که دارای صفحه نمایش 5.1 تا 5.2 اینچی خواهد بود. به طور هیجان انگیزی گفته می شود که در حالی که صفحه نمایش جلوی این گوشی اندازه ای 5.2 اینچی دارد، کل پنل صفحه نمایش این گوشی با احتساب اطراف آن، اندازه ای 5.8 اینچی خواهد داشت.

آیا این اتفاق عجیبی است؟ به طور حتم جواب ما مثبت است و ما خودمان هم نمی توانیم یک تجسم مناسب از تغییراتی که بر اساس شایعات قرار است صورت بگیرد، داشته باشیم.

چیزهایی که ما تاکنون در مورد گوشی آیفون 8 می دانیم از شرکت KGI، شرکتی که مینگ چی کو افشا کننده اصلی محصولات اپل بوده، به دست آمده است . حتی اگر این شایعه به طور کامل اتفاق نیفتد (که البته هنوز برای اتکا به این شایعات و اخبار بسیار زود است) حداقل این شانس وجود دارد تا شرکت این ایده ها را بررسی کند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر