;
coinex

برنامه Google Photos به همراه ابزارهای پیشرفته ویرایش و ظاهری جدید، به ‌روزرسانی شد

برنامه Google Photos

برنامه Google Photos به همراه ابزارهای پیشرفته ویرایش و ظاهری جدید به ‌روزرسانی شد.

کمتر از یک هفته پیش گوگل برنامه Google Photos خود را برای دستگاه‌های اندروید به روز کرده و اکنون این غول موتورهای جستجو اعلام کرده که این به روزرسانی آماده دریافت است. این به روزرسانی مربوط به ابزارهای ویرایش و همچنین ابزارهای خودکار برای کسانی است که ابزارهای بیشتری برای ویرایش عکس ها می‌خواهند.

گذشته از این، برنامه PhotoScan که چند روز قبل برای اندروید و iOS عرضه شد، ویژگی‌های جدید و زیبایی را برای هر دو پلتفرم دریافت کرد. به لطف مجموعه ابزارهای ویرایشی که گوگل به این برنامه اضافه کرده است، کاربران می‌توانند به ویرایش و اصلاح هر چه بیشتر عکس‌ های خود بپردازند.

به‌ عنوان ‌مثال: کنترل‌ های پیشرفته ویرایش برای نور و رنگ به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر خود را از لحاظ رنگ، میزان سایه، گرمی و روشنایی، ویرایش و اصلاح کنند. همچنین با ابزار Deep Blue (آبی تیره) کاربران می‌توانند رنگ تصاویری که رنگ غالب آنان آبی است مانند دریا و آسمان را بهبود ببخشند.

این به روزرسانی ظاهر جدیدی را نیز برای کاربران به ارمغان آورده است. این 12 ظاهر جدید بر پایه روشنایی، تاریکی و گرمی است.

به گفته گوگل، این جلوه‌های جدید از ماشین هوشمند جدیدی استفاده می‌کنند که مکمل محتوای ارائه ‌شده در تصاویر هستند و می‌توانید متناسب با سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.

آخرین ویژگی مهم معرفی‌ شده در این به روزرسانی، بهبود ویژگی ویرایش خودکار است. اکنون می‌توانید یک عکس را در برنامه باز کرده، بر روی آیکون مداد برای شروع ویرایش کلیک کرده و گزینه خودکار را انتخاب کنید.

به ‌محض این‌ که از ویژگی‌ های جدید استفاده کنید، متوجه خواهید شد که این ویژگی‌ها تنها در برنامه‌های پیشرفته ویرایش در دسترس بوده اند.

نسخه جدید این برنامه هم اکنون برای اندروید و iOS قابل دریافت است؛ اما ممکن است برای همه در یک‌ زمان قابل ‌دسترس نباشد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر