;
coinex

توئیتر هم به جمع شبکه های اجتماعی مجهز به کد QR پیوست

شبکه های اجتماعی مجهز به کد QR

به نظر می رسد توئیتر هم با تقلید از سایر شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان به جمع شبکه های اجتماعی مجهز به کد QR پیوست.

روز گذشته شبکه اجتماعی توئیتر از یک سورپرایز جدید برای پلتفرم خود رونمایی کرد. ظاهرا که این پرنده آبی از این پس دارای کد QR شخصی خود باشد که با اسکن آن، افراد به طور مستقیم وارد پروفایل شما می شوند.

این به روزرسانی توسط بریتانی فورکس که یکی از طراحان توئیتر است با پروفیل شخصی خود رونمایی شد. چیزی که باعث می شود تا سوالاتی مطرح شود، توضیحات بریتانی مبنی بر اینکه “این ویژگی دقیقا مانند اسنپ چت کار می کند”، است. به نظر می رسد که توئیتر از کپی برداری این ویژگی، از یکی از جدی ترین رقبای خود شرمسار نیست. در حقیقت ممکن است که به یک دلیل خاص، این کارمند هنگام معرفی این ویژگی به صراحت به آن اشاره کرده باشد.

ما به واقع هنوز نمی دانیم، مشکل اینکه برای معرفی خود به جای کد QR، @آیدی خود را برای سایرین ارسال کنیم چیست و یا حتی اینکه لینک پروفایل خود را به برای آن ها بفرستیم تا اینکه بخواهیم گوشی خود را به طور فیزیکی در اختیار آن ها قرار دهیم تا کد ما را اسکن کنند و سپس به پروفایل ما وارد شوند. اما در کل حتی اگر هیچکس هم از این ویژگی استفاده نکند، به نظر نمی رسد که وجود آن هم ضرری داشته باشد.

همان گونه که گفتیم این ویژگی فقط بر روی یک پروفایل معرفی شده و به نظر می رسد که به زودی در اختیار همه حساب های کاربری قرار گیرد. اگر شما اکنون این ویژگی را به صورت فعال شده بر روی حساب کاربری خود در اختیار دارید، می توانید با رفتن به پروفیال شخصی خود، کد QR مخصوص خودتان را ببینید. در هر صورت، توئیتر هم به جمع شبکه های اجتماعی مجهز به کد QR پیوست!

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر