;
coinex

گزارش‌ها نشان می‌دهد دستگاه‌های iOS نسبت به دستگاه‌های اندرویدی در طول کوارتر چهارم امسال، ناموفق‌تر بوده‌اند

دستگاه‌های iOS نسبت به دستگاه‌های اندرویدی در طول سه ماه چهارم سال

گزارش‌ها نشان می‌دهد دستگاه‌های iOS نسبت به دستگاه‌های اندرویدی در طول سه ماهه چهارم امسال ناموفق ‌تر بوده‌اند.

طبق آخرین گزارش از Blannco Technology Group، حدود 62 درصد از دستگاه‌های آیفون و آیپد اپل از کرش کردن در سه ماه چهارم امسال رنج می‌برند و این در حالیست که این عدد برای دستگاه‌های اندرویدی 47 درصد بوده است.

65 درصد از برنامه‌ های کرش کرده متعلق به دستگاه‌ های iOS و 25 درصد آن‌ ها متعلق به مدل ‌های اندرویدی بوده‌اند. میزان خرابی و از کار افتادن دستگاه‌های iOS نیز نشان می‌ دهد، 13 درصد این خرابی ‌ها متعلق به آیفون 6 ، چیزی حدود 9 درصد برای آیفون 6S، حدود 9 درصد برای آیفون 5S و 2 درصد برای آیپد ایر 2 است. بنابراین گزارش عمده خرابی‌ها در دستگاه‌هایی رخ‌ داده است که از به روزرسانی 10 iOS استفاده می ‌کردند.

در میان دستگاه‌ های اندرویدی نیز، گوشی LeEco Le 2 با 13 درصد بیشترین خرابی را در بین دستگاه ‌ها داشته است و بعد از آن دو گوشی شیائومی Redmi 3S و شیائومی ردمی نوت 3 با 9 درصد در جایگاه های بعدی قرار دارند.

همچنین تلفن‌های گلکسی S7 اج سامسونگ با 5 درصد و Lenovo Vibe K5 Note با 4 درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. 7 درصد از تلفن‌های رده‌بالای اندرویدی مشکل باتری و 6 درصد آن ‌ها مشکل صفحه ‌نمایش داشته‌اند. تلفن‌ها و تبلت های سامسونگ با 11 درصد، ناموفق ‌ترین دستگاه‌ ها در میان تولیدکنندگان بوده‌اند و بعد از آن محصولات شیائومی با 4 درصد قرار دارند.

بنابر گزارش‌ های رسیده، بیشترین خرابی‌ های برنامه ‌های iOS در آمریکای شمالی رخ ‌داده است. در سطح جهانی، افزایش دمای دستگاه‌های اپل بزرگ ‌ترین مشکل مصرف ‌کنندگان بوده است. همچنین خرابی برنامه‌ها برای دستگاه‌های اندروید در آمریکای شمالی 21 درصد بیشتر از مشکلات دیگر بوده؛ اما در سطح جهان مسئله اصلی کاربران دستگاه‌های اندروید، مشکلات درگاه USB گزارش‌ شده است.

بازی پوکمون گو به دلایل زیادی، فاکتور اصلی در عدم موفقیت هر دو سیستم‌ عامل بوده است. اول این ‌که، بازی با نرخ 5 درصدی در iOS  و دو برابر آن در اندروید، در طول سه ماه چهارم امسال به مشکل برخورده اند. همچنین بازی تمام حجم باتری را تخلیه می‌کرد و باعث کند شدن عملکرد دستگاه می‌شد؛ اما جالب است بدانید 4 برنامه‌ای که در نوک قله این کرش ها در سیستم ‌عامل iOS حضور داشتند، رسانه‌های اجتماعی بودند.

اینستاگرام با نرخ کرش 14 درصدی در رتبه اول است و درست بعد از آن برنامه اسنپ چت با 12 درصد، فیس‌بوک با 9 درصد و پیام‌رسان آن با 5 درصد، در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

سرویس IMS که توسط تاجران استفاده می‌شود، با نرخ 32 درصدی کرش، در رتبه نخست برنامه‌های از کار افتاده اندروید در سه ماه چهارم سال بوده است و بعد از آن برنامه Address Book با 12 درصد در رتبه دوم و برنامه Google Play Store با 10 درصد در رتبه سوم قرار دارند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر