;
coinex

بازگشت نوکیا به دنیای گوشی های هوشمند در سال 2017

بازگشت نوکیا به دنیای گوشی های هوشمند در سال 2017

با خبر هیجان انگیز بازگشت نوکیا به دنیای گوشی های هوشمند در سال 2017 با ما همراه باشید. اگر شما نیز فکر می‌کنید که این شرکت از میدان رقابت‌های تولید کنندگان گوشی‌ های هوشمند کنار کشیده است بهتر است که این خبر را دنبال کنید تا نظرتان به کلی در این رابطه تغییر کند.

در مراسمی رسمی در روز بازار سرمایه‌های بزرگ سال 2016، نوکیا به سرمایه گذاران خود رسما اعلام کرد که قرار است در سال 2017 با گوشی جدید خود به دنیای گوشی‌های هوشمند بازگردد. بازگشت نوکیا به دنیای گوشی های هوشمند خبر بسیار قابل توجهی است!

البته این نکته قابل ذکر است که شرکت نوکیا خود فقط طراحی این گوشی را بر عهده دارد و به دلیل نداشتن امکانات، تولید این گوشی را با همکاری کمپانی‌های دیگری انجام می‌دهد. این شرکت برای تولید محصول خود از دو کمپانی بزرگ تولید کننده کمک می‌گیرد.

این همکاری با شرکت فنلاندی HDM global و شرکت بزرگ تایوانی فاکسکان صورت خواهد گرفت. براساس آنچه مدیران نوکیا اعلام کرده‌اند، قرار است که شرکت HDM عملیات توسعه‌ بازاریابی و فروش این گوشی و محصولات جانبی را بر عهده بگیرد و شرکت فاکسکان نیز گوشی نوکیا را برای فروش در بازار جهانی تولید کند.

یکی از اولین گوشی‌هایی که با برند نوکیا در سال آینده‌ی میلادی به بازار می‌آید گوشی نوکیا D1C خواهد بود. این گوشی که قرار است به صورت پیش فرض کارخانه‌ای با اندروید نوقا 7.0 به بازار عرضه شود و مجهز به صفحه نمایش فول اچ دی، پردازنده‌ اسنپدراگون 430 و هم چنین رم 3 گیگابایتی خواهد بود.

احتمال می‌رود که نوکیا در سال 2017 در مراسمی که میزبانی آن را در MWC برعهده دارد، جزئیات بیشتری از گوشی خود را به علاقمندان اعلام کند.

بازگشت نوکیا به دنیای گوشی‌های هوشمند

بازگشت نوکیا به دنیای گوشی‌های هوشمند

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    نوکیا همیشه یک برند قابل اعتماد بوده واقعا خوشحال شدم

    پاسخ